Some content may be unavailable in English. Instead it is provided in Lithuanian.

Lietuva skatins eksportą į Taivaną per e. prekybą

2021-01-14

Kitų metų pavasarį verslumo ir eksporto plėtros agentūra „Versli Lietuva“ padės Lietuvos įmonėms pradėti elektroninę prekybą Taivano rinkoje. Lietuviškiems verslams bus sudaryta galimybė atsidurti vienoje didžiausių Taivano e. prekybos platformų „PC Home“.
„Lietuvos eksportas į Taivaną iki šiol buvo nedidelis, šioje rinkoje po truputį įsitvirtina keli lietuviški produktai, skirti plačiam vartojimui, ypač Lietuvos maisto ir gėrimų prekės ženklai. Tikimės, kad naujas „Verslios Lietuvos“ inicijuotas projektas prisidės prie platesnio lietuviškų prekių asortimento pristatymo Taivano gyventojams ir lietuviški produktai taps aukštos kokybės, gero skonio ir tvarumo sinonimais“, – sako Rasa Uždavinytė, „Verslios Lietuvos“ Eksporto departamento vadovė.
Anot jos, reikia išnaudoti ir sustiprinti užsimezgusį šiltą ryšį su sala, o elektroninė prekyba yra vienas paprasčiausių būdų greitai atsidurti naujoje rinkoje ir per trumpą laiką turėti apčiuopiamą rezultatą. „Manome, kad Taivane paklausos turėtų sulaukti lietuviški maisto ir gėrimų produktai, kosmetika, drabužiai ir tekstilės gaminiai, tad prekyba per Taivano e. kanalus gali tapti puikiu startu toliau įsitvirtinti šiame regione“, – sako R. Uždavinytė.
„Versli Lietuva“ kartu su e. komercijos platforma „PC Home“ padės projekto dalyviams įeiti į Taivano rinką ir e. komercijos platformą per vietinius importuotojus. „Verslios Lietuvos“ Eksporto departamento vadovė pažymi, kad kol kas didžiausias iššūkis spartesniam lietuviško verslo įsitvirtinimui šioje Pietryčių Azijos rinkoje yra menkas Lietuvos verslo žinomumas, todėl taip pat planuojama įgyvendinti rinkodaros ir viešųjų ryšių kampaniją, kuria bus siekiama pristatyti Lietuvos verslo stiprybes ir stiprinti šalies įvaizdį.
„Nors ir tolima rinka, tačiau Taivanas turėtų būti viena patraukliausių azijietiškų eksporto krypčių lietuviškiems verslams, nes tai yra viena turtingiausių pasaulio ekonomikų, pasižyminti aukšta gyventojų perkamąja galia. Palyginti su kai kuriomis kitomis Azijos šalimis, tai yra aprėpiama rinka, o jos atskiri segmentai, tokie kaip maistas ir gėrimai, sparčiai plečiasi ir auga. Be to, Taivano gyventojai mielai domisi ir išbando užsienietiškas prekes, jų stiliui ir skoniui didelę įtaką daro vakarietiška kultūra. Visos šios sąlygos yra palankios lietuviškų produktų eksportui į Taivano rinką“, – sako R. Uždavinytė.
 
 
GABRIELĖ KLUSIENĖ
Komunikacijos projektų vadovė
Mob.  +370 658 73 342 El. p. g.klusiene@verslilietuva.lt
www.verslilietuva.lt

Norint naudoti pateiktą informaciją rekomenduojame susisiekti su žinutės autoriumi.