Some content may be unavailable in English. Instead it is provided in Lithuanian.

Bendrovės „Minordija“ pardavimai sparčiai auga

2013-04-11

Pirmaujančios žaliavų konditerijos ir duonos gaminiams tiekėjos Lietuvoje bendrovės „Minordija“ veiklos pelnas 2012 metais siekė 1,1 mln. litų, tai yra 45 proc. daugiau nei 2011 m., kai veiklos pelnas buvo 765 tūkst. litų. Bendrosios bendrovės pajamos 2012 m. padidėjo 13 proc. ir siekė  42,7 mln. litų.

Bendrovės pardavimai 2012 metais vietinėje rinkoje pakilo 13 proc. ir, lyginant su 2011 metų rezultatais, sudarė 39,2 mln. litų. Labiausiai augo pajamos iš žemės ūkio produkcijos (22,5% arba 284 tonomis), mielių (17% arba 133 tonomis) bei riebalų (13% arba 54 tonomis) kategorijos. Bendri įmonės pardavimai vietinėje ir užsienio šalių rinkose padidėjo 4,9 mln. litų, t.y. 13 proc. daugiau nei 2011 metais.

Bendrovės „Minordija“ direktoriaus Audriaus Mackevičiaus teigimu atsigaunantis vidaus vartojimas šalyje turėjo įtakos ir kompanijos verslui. „Be to, naujos plėtros kryptys, sistemingas kompanijos vystymasis kuriant pridėtinę vertę klientams bei naujas verslo partnerystes pateisino mūsų lūkesčius ir lėmė bendrovės pardavimų augimą“, – pažymėjo A. Mackevičius. 

Jo teigimu, perspektyvia plėtros kryptimi ir šiais metais išliks plėtra į rytų šalių rinkas - Kazachstaną, Uzbekistaną, Tadžikistaną. Pasak A. Mackevičiaus, „Minordija“ apie 90 proc. žaliavų tiekia Lietuvos duonos ir konditerijos pramonės įmonėms, o likusią dalį eksportuoja į užsienio šalių rinkas – Kaliningradą bei ankščiau minėtas Kazachstano, Uzbekistano ir Tadžikistano rinkas.

UAB „Minordija“ priklauso vienai didžiausių Norvegijos įmonių „Orkla ASA“ ir yra jos grupės „Orkla Food Ingredients“, pirmaujančios žaliavų tiekėjos konditerijos ir duonos kepimo pramonėms Skandinavijos šalyse, rytų ir centrinėje Europoje, dalis.

2012 metais „Orkla“ veiklos pelnas (EBITA) siekė 1,5 mld. litų. Pajamos 2012 metais sudarė 14,05 mld. litų. Nepaisant pasikeitusios valdybos sudeties ir kitų struktūrinių pokyčių koncerno viduje, įvykusių per 2012 metus, „Orkla“ sėkmingai vykdė plėtrą užsienio rinkose ir kūrė stipresnę kompaniją ne tik Šiaurės regione, bet ir rytų Europos rinkose. „Šiuo metu „Orkla“ turi vieną pagrindinį strateginį tikslą: stiprinti pirmaujančios plataus vartojimo prekių ženklų kompanijos pozicijas Šiaurės šalių regione. Praėjusiais metais svarbus korporacijos sandoris buvo įsigijimas tokių prekės ženklų, kaip „Jordan“ ir „Rieber & Søn“, turinčių ilgametę patirtį bei nusistovėjusias tradicijas, puikią valdybą ir stiprią organizacinę kultūrą. Todėl ir šiemet skirsime vis daugiau dėmesio organiniam augimui bei koncernui naudingiems stirpių prekės ženklų įsigijimams“, - teigė koncerno „Orkla“ prezidentas ir generalinis direktorius Age Korsvoldas.

Beata Višnevska
Konsultantė
UAB "Komunikacija ir konsultantai"
+370 5 2313003
beata@koko.lt

 

Norint naudoti pateiktą informaciją rekomenduojame susisiekti su žinutės autoriumi.