Naujo gaminio kelias į rinką - su ES parama lengvesnis
2012-10-30
Joniškis
Naujo produkto gamybos pradžia, o juo labiau efektyvus jo įvedimas į rinką, visada susijęs su rimtais išankstiniais "namų darbais". Su tuo susidūrė ir Joniškyje įsikūrusi uždaroji akcinė bendrovė "Žiemgalos automobiliai", kintant rinkos sąlygoms iki šiol gamintus specialios paskirties MAZ tipo krovininius automobilius nusprendusi pakeisti kito tipo krovininiais automobiliais. Įmonė, turinti jau daugiau nei dešimties metų sunkvežimių gamybos ir realizavimo įvairiose šalyse patirtį, planuodama naujo produkto pristatymą Europai su nuosavu prekės ženklu SINO BALTIC, susidėliojo priemonių planą, kaip sėkmingai siekti užsibrėžtų tikslų.
"Dėl ekonominio nuosmukio ir Europos ekologinių, saugumo standartų pasikeitimų teko pristabdyti MAZ gamybą ir ieškoti naujų produktų gamybos galimybių ir techninių sprendimų. Tad vienas svarbiausių pastarojo meto įmonės tikslų – naujo sunkvežimio, atitinkančio Europos Sąjungos reikalavimus, gamyba ir pardavimų eksporto didinimas aštuonių užsienio šalių rinkose – trumpai apie perspektyvius ateities planus kalba bendrovės generalinis direktorius Saulius Gedvilas. – Tačiau iš patirties žinojome, kad, norint visa tai pasiekti, būtina atlikti mus dominančių užsienio rinkų tyrimus, parengti eksporto plėtros strategiją, lankytis parodose, investuoti į rinkodaros medžiagą. Džiugu, kad šiuos nemažai investicijų reikalaujančius darbus per palyginus trumpą laiką galėjome padaryti pasinaudoję ES fondų finansine parama."
Projektui "UAB "Žiemgalos automobiliai" gaminių eksporto plėtra", kurio tinkamų finansuoti išlaidų suma siekė 522 349,60 litų, įgyvendinti buvo skirtas finansavimas iš Europos regioninės plėtros fondo ir Lietuvos valstybės biudžeto lėšų – 365 644,72 Lt, ir tik šiek tiek daugiau nei 156 tūkst. litų - įmonės investicija.
Projekto įgyvendinimo metu buvo atlikti aštuonių užsienio šalių rinkų tyrimai: Vokietijos, Kinijos, Bulgarijos, Rumunijos, Lenkijos, Vengrijos, Čekijos ir Slovakijos, taip pat parengta įmonės gaminamų variklinių transporto priemonių eksporto plėtros strategija. Pagaminta rinkodaros medžiaga bei sukurta naujus įmonės gaminius pristatanti interneto svetainė, dalyvauta dviejose specializuotose tarptautinėse parodose - Lenkijoje ir Estijoje. Užmegzti bendradarbiavimo ryšiai, dalyvaujant parodose bei tiesiogiai pristatant įmonę ir jos gaminamą produkciją potencialiems užsakovams, yra sėkmingai panaudojami naujoms, jau ištirtoms pardavimo rinkoms įsisavinti.
"Sėkmingai įgyvendinto eksporto rinkų plėtros projekto pasinaudojant ES parama rezultatas – ne vien eksporto rinkų plėtra, tai turi teigiamos įtakos ir įmonės darbo našumui, finansiniams rodikliams, - sako įmonės vadovas Saulius Gedvilas. – Įgyvendinus projekto veiklas, įmonė gauna daugiau gamybos užsakymų, taigi gali geriau išnaudoti savo darbo išteklius bei darbo sąnaudas. Tai leidžia optimizuoti įmonės efektyvumą. Išaugusios pardavimų apimtys pakels ir įmonės tipinės veiklos pelną."
Įgyvendintos priemonės sudarė sąlygas pakelti įmonės sukuriamą pridėtinę vertę bei prisidėti prie transporto įrangos gamybos sektoriaus bei bendros šalies rinkos sukuriamos pridėtinės vertės augimo tempų. Be to, įmonės veiklos rodiklių augimas teigiamai įtakoja ir Lietuvos vidutiniškai aukštų technologijų verslo plėtrą.
Saulius Gedvilas
Gen. direktorius
UAB "Žiemgalos automobiliai"
Tel.: 8426 69100
saulius@maz.lt
Naujo produkto gamybos pradžia, o juo labiau efektyvus jo įvedimas į rinką, visada susijęs su rimtais išankstiniais "namų darbais". Su tuo susidūrė ir Joniškyje įsikūrusi uždaroji akcinė bendrovė "Žiemgalos automobiliai", kintant rinkos sąlygoms iki šiol gamintus specialios paskirties MAZ tipo krovininius automobilius nusprendusi pakeisti kito tipo krovininiais automobiliais. Įmonė, turinti jau daugiau nei dešimties metų sunkvežimių gamybos ir realizavimo įvairiose šalyse patirtį, planuodama naujo produkto pristatymą Europai su nuosavu prekės ženklu SINO BALTIC, susidėliojo priemonių planą, kaip sėkmingai siekti užsibrėžtų tikslų.
"Dėl ekonominio nuosmukio ir Europos ekologinių, saugumo standartų pasikeitimų teko pristabdyti MAZ gamybą ir ieškoti naujų produktų gamybos galimybių ir techninių sprendimų. Tad vienas svarbiausių pastarojo meto įmonės tikslų – naujo sunkvežimio, atitinkančio Europos Sąjungos reikalavimus, gamyba ir pardavimų eksporto didinimas aštuonių užsienio šalių rinkose – trumpai apie perspektyvius ateities planus kalba bendrovės generalinis direktorius Saulius Gedvilas. – Tačiau iš patirties žinojome, kad, norint visa tai pasiekti, būtina atlikti mus dominančių užsienio rinkų tyrimus, parengti eksporto plėtros strategiją, lankytis parodose, investuoti į rinkodaros medžiagą. Džiugu, kad šiuos nemažai investicijų reikalaujančius darbus per palyginus trumpą laiką galėjome padaryti pasinaudoję ES fondų finansine parama."
Projektui "UAB "Žiemgalos automobiliai" gaminių eksporto plėtra", kurio tinkamų finansuoti išlaidų suma siekė 522 349,60 litų, įgyvendinti buvo skirtas finansavimas iš Europos regioninės plėtros fondo ir Lietuvos valstybės biudžeto lėšų – 365 644,72 Lt, ir tik šiek tiek daugiau nei 156 tūkst. litų - įmonės investicija.
Projekto įgyvendinimo metu buvo atlikti aštuonių užsienio šalių rinkų tyrimai: Vokietijos, Kinijos, Bulgarijos, Rumunijos, Lenkijos, Vengrijos, Čekijos ir Slovakijos, taip pat parengta įmonės gaminamų variklinių transporto priemonių eksporto plėtros strategija. Pagaminta rinkodaros medžiaga bei sukurta naujus įmonės gaminius pristatanti interneto svetainė, dalyvauta dviejose specializuotose tarptautinėse parodose - Lenkijoje ir Estijoje. Užmegzti bendradarbiavimo ryšiai, dalyvaujant parodose bei tiesiogiai pristatant įmonę ir jos gaminamą produkciją potencialiems užsakovams, yra sėkmingai panaudojami naujoms, jau ištirtoms pardavimo rinkoms įsisavinti.
"Sėkmingai įgyvendinto eksporto rinkų plėtros projekto pasinaudojant ES parama rezultatas – ne vien eksporto rinkų plėtra, tai turi teigiamos įtakos ir įmonės darbo našumui, finansiniams rodikliams, - sako įmonės vadovas Saulius Gedvilas. – Įgyvendinus projekto veiklas, įmonė gauna daugiau gamybos užsakymų, taigi gali geriau išnaudoti savo darbo išteklius bei darbo sąnaudas. Tai leidžia optimizuoti įmonės efektyvumą. Išaugusios pardavimų apimtys pakels ir įmonės tipinės veiklos pelną."
Įgyvendintos priemonės sudarė sąlygas pakelti įmonės sukuriamą pridėtinę vertę bei prisidėti prie transporto įrangos gamybos sektoriaus bei bendros šalies rinkos sukuriamos pridėtinės vertės augimo tempų. Be to, įmonės veiklos rodiklių augimas teigiamai įtakoja ir Lietuvos vidutiniškai aukštų technologijų verslo plėtrą.
Saulius Gedvilas
Gen. direktorius
UAB "Žiemgalos automobiliai"
Tel.: 8426 69100
saulius@maz.lt
Norint naudoti pateiktą informaciją rekomenduojame susisiekti su žinutės autoriumi.