Antrąjį ketvirtį bendrovės "Minordija" pelnas ir pajamos augo

2012-07-25

UAB "Minordija", viena didžiausių Lietuvoje įmonių, užsiimančių didmenine žaliavų konditerijai ir duonos gaminiams prekyba, išsaugo stabilaus vystymosi tendenciją. Bendrovės EBITDA (pelnas prieš palūkanas, mokesčius, nusidėvėjimą ir amortizaciją) antrąjį šių metų ketvirtį siekė 250 tūkst. litų ir, lyginant su tuo pačiu laikotarpiu pernai, išaugo 31,5 proc. Bendrovės pardavimai vietinėje rinkoje pakilo 10,5 proc., t.y. 176 tonomis daugiau, lyginant su praėjusių metų ketvirčio rezultatais, ir sudarė 9,298 mln. litų. Labiausiai augo pajamos iš žemės ūkio produkcijos (87 tonomis), riebalų (72 tonomis) bei mielių kategorijų. Bendros įmonės pajamos siekė 10,122 mln. litų.

"Nepaisant didelės konkurencijos, kainų augimo įtakos ir kitų aplinkinių veiksnių, kompanija sėkmingai tęsė verslo vystymą tiek pagrindinėje duonos ir konditerijos gaminių, tiek kitose maisto pramonės ir eksporto rinkose. Geri pirmo šių metų pusmečio rezultatai – tai visų pirma komandinio darbo, pastangų, įdėtų tobulinant įmonės struktūrą, procesus, apmokant ir motyvuojant darbuotojus, rezultatas. Žinoma, gerus veiklos rezultatus lėmė ir naujovės, t.y. mūsų asortimento išplėtimas naujais produktais bei naujai pradėti įgyvendinti projektai", – džiaugėsi UAB "Minordija" direktorius Audrius Mackevičius.

UAB "Minordija" priklauso vienai didžiausių Norvegijos įmonių "Orkla ASA" ir yra jos grupės "Orkla Food Ingredients", pirmaujančios žaliavų tiekėjos konditerijos ir duonos kepimo pramonėms Skandinavijos šalyse, rytų ir centrinėje Europoje, dalis. Antrąjį ketvirtį "Orkla" veiklos pelnas (EBITDA) siekė 461 mln. litų, o 2011 m. atitinkamo laikotarpio pelnas buvo 502 mln. litų. Šių metų antrąjį ketvirtį neigiamą įtaką pelnui turėjo skirtingas velykinio pardavimo laikotarpis ir silpni "Sapa Profiles" pardavimų rezultatai Europos šalių rinkose. Antrąjį ketvirtį "Orkla" pajamos sudarė 7039 mln. litų, o 2011 m. atitinkamą ketvirtį siekė 7388 mln. litų. "Šiuo metu "Orkla" tęsia transformavimosi į stiprių prekės ženklų kompaniją veiklą. Naujoji Grupės vykdomoji valdžia turi didelę kompetenciją prekės ženklu pažymėtų prekių srityje. Tai leis struktūrinių keitimų metu daug dėmesio skirti veiklos tobulinimui ir organiniam augimui užtikrinti. Kompanijos "Jordan" įsigijimas visiškai atitinka mūsų plėtros strategiją prekės ženklo plataus vartojimo prekių srityje", – sako koncerno prezidentas ir Generalinis Direktorius Age Korsvoldas. 2012 m. pirmąjį pusmetį koncerno "Orkla" veiklos pelnas siekė 874 mln. litų.

Norint naudoti pateiktą informaciją rekomenduojame susisiekti su žinutės autoriumi.