Ein Teil der Meldungen ist nur in der litauischen Sprache verfügbar

AB "Utenos trikotažas" tarptautinėms rinkoms pristato naują prekės ženklą ABOUT

2012-11-15

Didžiausias Baltijos šalyse trikotažo gamintojas AB "Utenos trikotažas" Lietuvoje ir tarptautinėse rinkose pristato naują apatinio trikotažo prekės ženklą ABOUT.

"AB "Utenos trikotažas" žengia naują žingsnį – globalioje rinkoje pristatomas inovatyvus, Lietuvoje sukurtas prekės ženklas ABOUT. Tai naujosios mūsų verslo krypties – nuo masinės produkcijos pereiti prie aukštesnės pridėtinės vertės drabužių kūrimo – vienas iš žingsnių," – sako AB "Utenos trikotažas" generalinis direktorius Gintautas Bareika.

Pasak bendrovės vadovo, lietuviškų prekės ženklų internacionalizacija – naujas iššūkis Lietuvos ekonomikai. "Lietuvos rinka nėra didelė, todėl sukūrėme prekės ženklą orientuotą į Skandinavijos, Baltijos, Rusijos šalių vartotojus, vertinančius patogumą, sveikatą bei grožį. Sieksime, kad ABOUT vardą užsienio vartotojai sietų su aukšta kokybe, gera savijauta ir "pagaminta Lietuvoje" kilme", – pažymi G.Bareika.

ABOUT prekės ženklas rugsėjį buvo pristatytas CPM parodoje Maskvoje, kur sulaukė nemažo dėmesio iš didžiųjų Rusijos mažmeninės prekybos tinklų. Vienas Rusijos jų – 50 parduotuvių valdantis "Stil park" savo pirkėjams jau pasiūlė pirmąją ABOUT kolekciją, prekės ženklas taip pat žengia ir į Estijos parduotuves.

"Technologiškai ABOUT yra sudėtingiausias ir aukščiausios kokybės "Utenos trikotažo" gaminys. Todėl keliame ambicingus tikslus, kad ABOUT prekės ženklo pardavimai per kelerius metus sudarytų reikšmingą ir nuolat augančią "Utenos trikotažo" pardavimų dalį", - sako AB "Utenos trikotažas" generalinis direktorius G.Bareika.

Naująją ABOUT kolekciją sudaro šešios subtilaus dizaino linijos, skirtos vyrams ir moterims: Classic, ClassicWool, Business, Active, Sense (tik moterims) ir Trend. "Naujojo prekės ženklo ABOUT kolekcijoms sukurti buvo naudojamos moderniausios technologijos pagal mūsų vykdomą "Healthy Fit" inovacijų programą, kurios tikslas – gaminiams suteikti papildomas savybes, kurios darytų teigiamą poveikį vartotojo sveikatai, taip suteikiant gaminiui aukštesnę pridėtinę vertę", - pasakoja "Utenos trikotažo" dizainerė Elena Vinčienė.

Pasak dizainerės, naujosios ABOUT apatinio trikotažo kolekcijos medžiagos mezgamos tik iš aukštos kokybės verpalų. Po to šios medžiagos apdorojamos papildomomis apdailomis, kurios praturtintos bičių vašku, šilko proteinais, alavijo ekstraktu ar sidabro jonais. Visos medžiagos kruopščiai testuojamos, atliekami sąlyčio su oda testai.

AB "Utenos trikotažo" sukurtos ABOUT kolekcijos apatinių drabužių Lietuvoje jau galima įsigyti parduotuvėse "Apranga", "City", "Lauma" ir internetinėje parduotuvėje www.shop.about-underwear.com. Šiuo metu prekyboje jau yra Classic, ClassicWool, Business ir Active linijų kolekcijos. "Sense" ir "Trend" linijų apatiniai drabužiai prekyboje pasirodys 2013 metų pavasarį. ABOUT gaminiai kainuos nuo 50 iki 130 litų.

Apie ABOUT kolekciją

"ABOUT Classic" – tai apatinis trikotažas skirtas kasdienai. Šios kolekcijos medžiaga praturtinta bičių vašku (BeesWAX), kas užtikrina odos higieną bei minkštumo pojūtį.

"ABOUT ClassicWool" – tai apatiniai trikotažo gaminiai iš aukštos kokybės merino vilnos. Šios kolekcijos vilnos gaminiai yra švelnūs, ploni, bet šilti ir puikiai palaiko optimalią kūno šilumą.

"ABOUT Business" – tai formalaus stiliaus gaminiai, o šios kolekcijos trikotažinė medžiaga apdorota specialia sidabro jonais praturtinta apdaila, kuri suteikia ilgalaikę antibakterinę odos apsaugą, stabdo bakterijų plitimą bei pasižymi kvapus neutralizuojančiu poveikiu.

"ABOUT Active" – tai apatiniai drabužiai, skirti sportuojantiems ir aktyvų laisvalaikį leidžiantiems žmonėms. Šios kolekcijos gaminiai pasiūti iš dvipusės trikotažinės medžiagos, kurios vidinėje pusėje naudojamas naujos kartos funkcinis polipropileno siūlas, pasižymintis unikaliomis termo–izoliacinėmis savybėmis. Šie "ABOUT Active" gaminiai pasižymi puikiu kūno mikroklimato palaikymu, yra pralaidūs orui, puikiai išgarina drėgmę.

"ABOUT Sense" – šiai kolekcijai skirta trikotažinė medžiaga yra praturtinta šilko proteinais (SilkProteins), kas suteikia medžiagai malonų, švelnų paviršių ir blizgesį. Šie specialiai moterims sukurti gaminiai yra higieniški, suteikia vėsumo, oro pralaidumo pojūčius bei puikiai drėkina odą.

"ABOUT Trend" – šiai kolekcijai skirta trikotažinė medžiaga yra praturtinta alavijo ekstraktu. Šios kolekcijos apatiniai bei miego rūbai natūraliai drėkina odą bei suteikia kūnui raminantį poveikį.

Daugiau informacijos apie prekės ženklą ir AB "Utenos trikotažas" vykdomą "HealthyFit" programą galite rasti tinklalapyje www.about-underwear.com

Apie AB "Utenos trikotažas"

SBA Grupės įmonė AB "Utenos trikotažas" yra didžiausia Rytų bei Vidurio Europoje tekstilės bendrovė. 1967 m. įkurta įmonė vykdo visą produkto gamybos ciklą: nuo trikotažo mezgimo, dažymo iki apatinių ir viršutinių trikotažinių drabužių siuvimo.

1999 m. birželio 1 d. AB "Utenos trikotažas" akcijos buvo įtrauktos į Lietuvos nacionalinės vertybinių popierių biržos Oficialųjį prekybos sąrašą. Tais pačiais metais bendrovė gavo ISO 9001 kokybės sistemos valdymo sertifikatą. 2001 metais bendrovei suteiktas ir ISO 14001 aplinkos apsaugos sistemos valdymo sertifikatas. 2005 metais bendrovei suteiktas Europos Sąjungos ekoženklas "Europos gėlė", o 2006 metais – Socialinės atsakomybės standartas SA 8000. "Utenos trikotažas" yra pirmoji įmonė Lietuvoje, įdiegusi pastarąjį standartą.

Įmonė eksportuoja apie 85 proc. pagamintos produkcijos.

Milda Butkienė
Konsultantė
KPMS ir partneriai
Tel.: 262 42 14
milda@kpms.lt

Norint naudoti pateiktą informaciją rekomenduojame susisiekti su žinutės autoriumi.