UADBB „Kreditų draudimo brokeris“ išsiskirs iš konkurentų modernia verslo valdymo sistema
2013-04-15
13-uosius gyvavimo metus skaičiuojanti lietuviško kapitalo įmonė „Kreditų draudimo brokeris“ siekia tapti profesionaliausia ir dinamiškiausia kreditų draudimo brokerine bendrove ne tik Lietuvoje, tačiau ir Baltijos šalyse, nuolat gerinančia kokybės bei kiekybės rodiklius. Ambicinga vizija įpareigoja šią kreditų draudimo veikla užsiimančią įmonę kurti didesnę vertę klientams, verslo partneriams ir darbuotojams, tad siekdama optimizuoti verslo procesų valdymą bendrovė pasitelkė informacines technologijas darbo našumo didinimui.
Kovo mėn. pabaigoje UADBB „Kreditų draudimo brokeris“ baigė įgyvendinti pusantrų metų trukmės projektą „Elektroninio verslo valdymo sistemos įdiegimas ir pritaikymas įmonės UADBB „Kreditų draudimo brokeris“ veiklai“, iš dalies finansuojamą Europos Sąjungos regioninės plėtros fondo lėšomis (projekto pradžia – 2011 m. spalis). Projekto metu įdiegta ir bendrovės poreikiams pritaikyta elektroninio verslo valdymo sistema leis suvaldyti visus pagrindinius įmonės verslo procesus, todėl bendrovė galės kontroliuojamai plėstis, ženkliai sumažinti veiklos sąnaudas ir pagreitinti operacijų vykdymą ir tokiu būdu taps konkurencingesnė bei sukurs didesnę pridėtinę vertę.
Įdiegta sistema į vieną visumą susieja 4 pagrindinius bendrovės verslo procesus: ryšių su klientais valdymą ir sutarčių administravimą, žalų ir skolų valdymą bei informacijos ir pirkėjų kreditavimo rizikos valdymo procesus. Pažymėtina tai, kad iki projekto įgyvendinimo įmonė neturėjo įsidiegusi jokių kitų veiklos valdymo įrankių. Projekto metu įdiegta sistema kompleksiškai apjungė pagrindinę įmonės vertę kuriančius ir palaikančius procesus. Naujos elektroninio verslo sistemos dėka įmonė nuo šiol galės optimizuoti procesus susijusius su klientų poreikių tenkinimu bei kokybiškesniu jų aptarnavimu, operatyviu užduočių paskirstymu tarp įmonės darbuotojų, savalaikiu jų vykdymu ir kontrole. Bendrovės vadovo Audriaus Rosino teigimu prognozuojama, kad projekto dėka UADBB „Kreditų draudimo brokeris“ darbo našumas išaugs 36,81 proc., apyvarta per artimiausius trejus metus padidės 40,57 proc., o eksportas net 73,06 proc. Projektas prisidėjo ir prie socialinio poveikio, kadangi įmonėje buvo ne tik išsaugotos esamos, bet ir sukurtos trys naujos darbo vietos.
Įmonės generalinis direktorius tiki, kad Europos regioninės plėtros fondo pagalba įdiegta verslo procesų valdymo informacinių technologijų sistema ženkliai sumažins įmonės darbo laiko sąnaudas bei kaštus planuojant ir įgyvendinant įmonės projektus, o įdiegtos verslo valdymo sistemos dėka sukurti ir optimizuoti procesai atvers naujas galimybes įmonei įgyti didesnį konkurencinį pranašumą bei vykdyti sėkmingą verslo plėtrą tiek Lietuvoje, tiek užsienio rinkose.
Norint naudoti pateiktą informaciją rekomenduojame susisiekti su žinutės autoriumi.