Tikslingai investavus savo ir ES paramos lėšas, įmonė pasiekė vieną svarbiausių sau keltų tikslų - užmegzti naujų ryšių užsienio rinkose ir padidinti įmonės bei jos gaminamos produkcijos žinomumą

2013-04-11

Uždarosios akcinės bendrovės „MK tekstilė“ siuvami patalynės gaminiai jau senokai žinomi ne tik Alytaus krašto ar Lietuvos pirkėjui, bet ir išrankiam užsienio vartotojui. Tačiau gerai žinoma įvairių siūtinių tekstilės gaminių gamintoja neapsiriboja vien esamais pardavimais vietinėje ir užsienio šalių rinkose.

„Nors pirkėjo akį mūsų gaminiai patraukia ne tik skoningu spalvingumu, patogiomis formomis, bet ir aukštos kokybės medžiagomis, to nepakanka naujų rinkų ir pirkėjų paieškai. Siekiant ne tik išlaikyti turimas pozicijas, bet ir dar stipriau įsitvirtinti jau užimamuose rinkų segmentuose, tapti dar labiau žinomiems ir konkurencingiems užsienio šalyse, būtina vykti į specializuotas tarptautines parodas, sertifikuoti gaminius, gaminti reklaminę medžiagą, o tam reikia nemažai apyvartinių lėšų, kurių dažnokai stokojama. Tad neretai tenka spręsti dilemą - vykti į parodą ar turimus pinigus panaudoti kitoms neatidėliotinoms reikmėms, tikintis, kad užsienio pirkėjai patys kažkaip sužinos apie mus. Tačiau tokiai rinkodaros „taktikai“ tampant vis mažiau palankia siekiamai įmonės perspektyvai, susiplanavome aiškias ir konkrečias priemones, kuriomis nutarėme aktyvinti pardavimus užsienio rinkose, ir pradėjome ieškoti galimų finansavimo šaltinių už įmonės ribų“ - apie įmonės mėginimus savo produktus ir paslaugas pristatyti vis naujiems potencialiems pirkėjams ir verslo partneriams kalba jos vadovė Meilė Keblikienė.

Šioje vietoje turbūt labiausiai ir tinka visiems gerai žinomas teiginys – kas ieško, tas ir randa. Įmonės parengtas projektas „UAB „MK Tekstilė“ produktyvumo didinimas skatinant eksporto plėtrą“ buvo atrinktas kaip tinkamas finansuoti ir jam įgyvendinti iš Europos regioninės plėtros fondo buvo skirta 45,1tūkst.litų, tai sudarė daugiau nei pusę lėšų, reikalingų projekte numatytoms priemonėms – dalyvavimui dviejose tarptautinėse parodose, gaminių sertifikavimui ir rinkodaros medžiagos komplekto gamybai - finansuoti. Pati įmonė, vietoje visam projektui reikalingų 102 tūkstančių litų, turėjo prisidėti tik 45,9 tūkst. litų.

„Skirtos paramos lėšomis pasigaminome informatyvią, įmonę ir mūsų gaminamą produkciją reprezentuojančią vizualiai patrauklią rinkodaros medžiagą. Šiomis lėšomis taip pat galėjome padengti dviejose specializuotose tarptautinėse parodose patirtas dalyvavimo išlaidas, sertifikuoti 2 gaminių grupes. Bet čia tik viena skirtų investicijų naudos pusė. Kita dalis nepalyginamai ženklesnė - tiesiogiai bendraujant su parodų lankytojais ir dalyviais bei dalinant rinkodaros medžiagą, buvo betarpiškai pateikta žinia apie mus, užmegzti bendradarbiavimo ryšiai, - paramos nauda džiaugiasi UAB “MK tekstilė” direktorė Meilė Keblikienė. – Pasinaudojus ES parama, sėkmingai įvykdytos visos projekte numatytos veiklos užtikrina mūsų įmonės konkurencingumo augimą užsienio rinkose, mūsų siūlomos aukštos kokybės produkcijos pardavimų pajamų kilimą, o pačiu ir galimybę optimaliai išnaudoti turimus techninius bei žmogiškuosius išteklius siekiant užsibrėžtų įmonės veiklos rodiklių.“

Tikslingai investavus savo ir ES paramos lėšas, įmonė pasiekė vieną svarbiausių sau keltų tikslų - užmegzti naujų ryšių užsienio rinkose ir padidinti įmonės bei jos gaminamos produkcijos žinomumą. Tai padidins įmonės pardavimus, tuo pačiu kils ir įmonės produktyvumas, darbo našumas, bus išlaikytos esamos ir sukurtos naujos darbo vietos, pagerinti svarbiausi įmonės veiklos rodikliai.

Meilė Keblikienė

Tel. 8682 62902

El. p. info@mktekstile.lt.

Norint naudoti pateiktą informaciją rekomenduojame susisiekti su žinutės autoriumi.