2012 m. "Baltika Lietuva" pardavimai augo 10 proc.

2013-02-28

Mažmeninė drabužių prekybos bendrovė "Baltika Lietuva", Lietuvoje valdanti prekės ženklus "Monton", "Mosaic", "Ivo Nikkolo" ir "Baltman", 2012 m. pardavė prekių už 45,516 mln. litų (su PVM) - tai yra 10 proc. daugiau nei 2011 m. Tokį augimą įmonei pavyko pasiekti valdant 2 parduotuvėmis mažiau nei 2011 m.

"Apyvartų augimą visų pirma siejame su kelis pastaruosius metus besitęsiančiais drąsiais pertvarkymais bendrovės veikloje. Tarp ryškiausių 2012 m. atliktų pokyčių - investicijos į prekės ženklo "Monton" vizualinį atnaujinimą, "Monton" elektroninė parduotuvė, pertvarkytos kai kurios parduotuvės, asortimentą išplečiant kelių ženklų kolekcijomis, koncesijos pagrindu prekiaujama nauju prekės ženklu "Stones", pradėta teikti "Baltman" kostiumų pagal individualius užsakymus paslauga", - sako "Baltika Lietuva" direktorė Viktorija Krolytė.

Pasak V. Krolytės, didžiausiais šių metų bendrovės prioritetais išlieka veiklos efektyvumo didinimas ir prekės ženklų modernizavimas. To įrodymas - jau kovo 5 d. Vilniaus prekybos ir pramogų centre "Akropolis" po rekonstrukcijos atidaroma pirmoji naujos koncepcijos "Monton" parduotuvė. Dar šiais metais bus pradėti ir prekės ženklo "Mosaic" atnaujinimo darbai.

V.Krolytės teigimu, optimistiškai nuteikia ir pirmasis 2013 m. mėnuo - 27 parduotuvėse bendrovė pardavė prekių už 4,3 mln. litų - 8 proc. daugiau nei per praėjusį sausį. "Nors žiemą žmones vargina išaugusios šildymo sąskaitos, bet noras puoštis išlieka - lietuviai žiemą noriai perka ir naujas spalvomis ir optimizmu trykštančias pavasario kolekcijas", - sako V. Krolytė.      

Šiuo  metu "Baltika Lietuva" valdo 27 "Monton", "Mosaic", "Ivo Nikkolo" ir "Baltman" parduotuves. 

Neaudituotais duomenimis, "Baltika Lietuva" motininė įmonė "Baltika Group" 2012 m. baigė pelningai. Bendrovė viršijo savo finansinius tikslus - pasiektas 24 proc. aukštesnis EBITDA rezultatas, t.y. 3,7 mln. eurų. 2012 m. pabaigoje bendrovė išplėtė savo prekinių ženklų portfelį, įsigydama naują prekės ženklą "Bastion". Laikantis investicijų plano, per artimiausius kelerius metus grupė planuoja atidaryti 25 naujas parduotuves, į mažmeninės prekybos sistemą investuoti 5 mln. eurų. "Baltika Group" šiuo metu valdo 113 parduotuvių tinklą.

Daugiau informacijos:
Viktorija Krolytė
"Baltika Lietuva" direktorė
Tel. 370 682 62121
E. p. viktorija@baltman.lt

Alina Kemežienė
Ryšių su visuomene ir rinkodaros specialistė
Tel. 370 640 53042
E. p. alina@baltman.lt

Norint naudoti pateiktą informaciją rekomenduojame susisiekti su žinutės autoriumi.