"Cherry Media" tapo didžiausia internetinės prekybos bendrove Baltijos šalyse

2012-07-17

Didžiausia internetinių grupinių pirkimų bendrovė Baltijos šalyse "Cherry Media" šiemet sausio – birželio mėnesiais pardavė partnerių prekių ir paslaugų už 43 mln. Lt – daugiau nei du kartus tiek, kiek pernai per tą patį laikotarpį.

"Cherry Media" valdo grupinių pirkimų svetaines Beta.lt ir Grupinis.lt Lietuvoje, Cherry.lv ir CityLife.lv Latvijoje ir Cherry.ee Estijoje.

"Planuojame, kad 2012-aisiais mūsų pardavimai pasieks 90-100 mln. Lt," - teigė "Cherry Media" grupės generalinis direktorius Aldas Kirvaitis. – "Remdamiesi turimais duomenimis, šiandien galime teigti, kad "Cherry Media" tapo didžiausia mažmeninės internetinės prekybos bendrove Baltijos šalyse."

"Gegužės mėnesį šventėme dar tik antrąjį "Cherry Media" gimtadienį, tad nenuostabu, kad visa komanda nepaprastai didžiuojasi tuo, ką pavyko pasiekti vos per 24 mėnesius: sugebėjome iš mažytės įmonės tapti regioniniu internetinės prekybos lyderiu, šiandien bendrovėje dirba daugiau kaip 120 žmonių, bendradarbiaujame su daugiau kaip 4000 prekes ir paslaugas teikiančių partnerių, mūsų portaluose perka šimtai tūkstančių vartotojų iš visų trijų Baltijos šalių".

Nuo šių metų pradžios "Cherry Media" valdomose svetainėse vartotojai įsigijo beveik 1,2 mln. kuponų. Antrasis š.m. ketvirtis buvo rekordinis – per jį "Cherry Media" svetainėse pirkėjai įsigijo kuponų prekėms ir paslaugoms už 23,3 mln. Lt – 17% daugiau, nei per pirmajį ketvirtį.

Šiais metais "Cherry Media" išlaikė dominuojančią rinkos dalį visų trijų Baltijos šalių internetinių grupinių pirkimų rinkose – gegužės mėnesio duomenimis, Lietuvoje bendrovės valdomų portalų užimama rinkos dalis pagal pardavimus sudarė 60%, Latvijoje – 59%, Estijoje - 58%. Likusią rinkos dalį dalinosi apie 40 smulkiųjų grupinių pirkimų rinkos žaidėjų.

Įžengė į madingų drabužių, avalynės ir aksesuarų išpardavimų segmentą

Tęsdama plėtrą, liepos pradžioje "Cherry Media" įžengė į madingų drabužių, avalynės ir aksesuarų išpardavimų segmentą atidarydama Lietuvos rinkai skirtą internetinę išparduotuvę "Beta.lt Stilius" (beta.lt/stilius). Per pirmasias dvi veiklos savaites pirkėjams jau pasiūlyti "Emporio Armani", "Calvin Klein", "Diesel", "Miss Sixty", "Guess" ir kitų gerai žinomų prekės ženklų gamintojų gaminiai su didelėmis nuolaidomis.

"Kitaip nei kai kurie mūsų konkurentai, skyrėme daug laiko ir investicijų nuosavo mados prekių tiekimo padalinio kūrimui, užmezgėme tiesioginius ryšius su gamintojais Italijoje ir kitose Vakarų Europos šalyse – todėl šiandien savo lojaliai auditorijai galime siūlyti originalius labai aukštos kokybės gaminius itin patraukliomis kainomis," – paaiškino "Cherry Media" vadovas Lietuvoje Vilius Juraitis. – "Internetinės prekybos madingais drabužiais ir avalyne segmente matome didelį potencialą, todėl per artimiausius du metus daug investuosime į plėtrą šioje erdvėje visame Baltijos regione."

Atnaujino IT infrastruktūrą, tęsė prekių išdavimo taškų tinklo plėtrą

Siekdama palaikyti tolesnį spartų prekių pardavimų augimą, pirmajį šių metų pusmetį "Cherry Media" išplėtė savo vidinį IT padalinį ir daug investavo į sandėlių ir logistikos valdymo sistemų plėtrą. Bendrovė taip pat atidarė keturis naujus prekių atsiėmimo taškus Vilniuje, Rygoje ir Taline.

"Numatome užbaigti vidinės IT infrastruktūros konsolidavimą iki rugpjūčio pabaigos – nuo tada visi mūsų internetinės prekybos portalai ir internetinės išparduotuvės trijose Baltijos šalyse remsis vieninga unifikuota IT platforma," – sakė Aldas Kirvaitis. – "Tai leis mums dar labiau paspartinti naujų paslaugų ir pasiūlymų įdiegimą visame regione."

Akcininkų pokyčiai

Liepos mėnesį nedidelį "Cherry Media" akcijų paketą įsigijo įvairiose šalyse į žiniasklaidos, IT ir bankininkystės verslus investuojanti Estijos bendrovė "Aladja Media Management". Ją kontroliuoja George Shabad, Baltijos regione žinomas kaip vienas iš BNS ir "Delfi" įkūrėjų.

"Manau, kad "Cherry Media" akcijų įsigijimas buvo gera investicija – bendrovė užima absoliutaus rinkos lyderio poziciją visose trijose Baltijos šalyse ir yra pelninga, kas šiandien yra reta tarp internetinių grupinių pirkimų bendrovių," – sakė George Shabad. – "Bendrovė gerai valdoma, o įsijungimas į "Slevomat" grupę atvėrė jai duris į visą Centrinės ir Rytų Europos regioną."

Apie "Cherry Media"

"Cherry Media" - didžiausia internetinių grupinių pirkimų bendrovė Baltijos šalyse, valdanti "Beta.lt" ir "Grupinis.lt" portalus Lietuvoje, "Cherry.lv" ir "CityLife.lv" Latvijoje bei "Cherry.ee" Estijoje. Nuo savo veiklos pradžios 2010 m. gegužės mėnesį, bendrovė užmezgė bendradarbiavimą su daugiau kaip 4 tūkstančiais paslaugų ir prekių tiekėjų visose trijose Baltijos šalyse, pateikė vartotojams daugiau kaip 18 tūkstančių prekių ir paslaugų pasiūlymų ir pardavė daugiau kaip 2,8 mln. kuponų prekėms ir paslaugoms įsigyti. "Cherry Media" grupinių pirkimų portalus per mėnesį aplanko daugiau nei milijonas vartotojų.

2011 metų antroje pusėje "Cherry Media" užmezgė strateginę partnerystę su Centrinės ir Rytų Europos grupinių pirkimų rinkos lydere "Slevomat" grupe, valdančia pirmaujančius grupinių pirkimų portalus Čekijoje, Vengrijoje, Slovakijoje ir Bulgarijoje. 2011 m. pabaigoje "Slevomat" įsigijo dalį "Cherry Media" akcijų. Abi bendrovės glaudžiai bendradarbiauja drauge vystydamos naujus produktus, rengdamos pasiūlymus vartotojams, plėtodamos IT sistemas ir perduodamos viena kitai naudingą patirtį.

Tarp "Cherry Media" įkūrėjų ir akcininkų yra Aldas Kirvaitis, Vilius Juraitis, Alvydė Palaimaitė, Ilja Polivanovas, Romualdas Dumčius, Šarūnas Chomentauskas, Allan Martinson, Priit Tomp ir keli kiti Baltijos šalių interneto verslo rinkoje žinomi žmonės.

Daugiau informacijos:
Vaidotas Vyšniauskas
"Publicum FComm" direktorius
Mob.: +370 612 73474
El.paštas: v.vysniauskas@publicum.lt

Norint naudoti pateiktą informaciją rekomenduojame susisiekti su žinutės autoriumi.