Klientai galės pervesti banke "Snoras" saugotus vertybinių popierių aktyvus

2012-02-10

 
Bankroto administratorius baigė nagrinėti nuosavybės teises į Lietuvos emitentų išleistų ir banke „Snoras" klientų vardu saugotų vertybinių popierių aktyvus. Šie aktyvai saugomi banke specialiose sąskaitose konkrečių klientų vardu.

„Šie aktyvai priskiriami atitinkamiems klientams, o ne bankrutuojančio banko turtui. Pradėjus bankroto procedūras, bankas jau nebegali būti saugotoju ir prižiūrėti saugomų sąskaitų. Todėl saugomi aktyvai klientų vardu turi būti pervesti į klientų nurodytas sąskaitas kitose finansinėse institucijose," - teigė bankroto administratorius Neil Cooper.

Banko personalas susisieks su kiekvienu klientu, kurio aktyvus „Snoras" saugo ir informuos apie jų teisę pervesti šiuos aktyvus. Kiekvienas klientas gaus formą ir galės įvardinti naują pasirinktą finansinę instituciją, registruotą Lietuvos centriniame vertybinių popierių depozitoriume ir turinčia teisę saugoti vertybinius popierius, bei nurodyti, kad jų aktyvai būtų pervesti naujam saugotojui. Bankui „Snoras" patvirtinus kliento teisę į aktyvus, jis įvykdys reikiamas pervedimo procedūras naujam saugotojui. Bankas „Snoras", patvirtinęs kliento teisę į vertybinius popierius, perves kliento aktyvus nurodytai institucijai, kai ši finansinė institucija patvirtins atitinkamų saugojimo dokumentų gavimą.

Tomas Vaišvila
Viešųjų ryšių departamentas
AB bankas SNORAS
Tel.: +37052327330
Mob.: +37065621144
E-mail: t.vaisvila@snoras.com

Norint naudoti pateiktą informaciją rekomenduojame susisiekti su žinutės autoriumi.