"Mineraliniai vandenys" Estijoje perima CLWB viskių, romų ir aromatinių biterių platinimą

2012-02-01

Populiariausio Estijos rinkoje škotiško viskio „Scottish Leader", taip pat viskių „Black Bottle", „Bunnahabhain", „Tobermory", „Ledaig", „Deanston", „Angostura" romų ir biterių platinimą Estijoje gėrimų grupė „CL World Brands" (CLWB) patikėjo didžiausiai Baltijos šalyse alkoholinių gėrimų ir tabako gaminių platintojai - bendrovei „Mineraliniai vandenys" (MV).
Šių 8 prekių ženklų produkcijos platinimą Taline įsikūrusi MV dukterinė bendrovė „MV Eesti" iš buvusios platintojos „Tridens A.S." perima nuo šiandien, vasario 1 d.
„Tai strateginis tiekėjo žingsnis, konsoliduojant platinimo tinklą visose trijose Baltijos šalyse. Mūsų kompanijai tai yra įdėtų pastangų ir pasiektų rezultatų įvertinimas, įpareigojantis dar labiau stiprinti atstovaujamų prekių ženklų pozicijas Baltijos rinkoje", - sako MV marketingo direktorė Rūta Janušauskienė.
„Scottish Leader" škotiškų viskių kategorijoje Estijoje jau 12 m. užima pirmąją vietą. Lietuvos rinkoje „Scottish leader" patenka į populiariausių škotiškų viskių trejetuką, Latvijoje - į ketvertuką. MV šį prekių ženklą Lietuvoje ir Latvijoje atstovauja nuo 2009 m. pabaigos. Nuo šio laiko MV Lietuvoje ir Latvijoje atstovauja ir Trinidado bei Tobago salose gaminamo romo ir aromatinių biterių prekių ženklą „Angostura". Šiemet MV iniciatyva Vilniuje buvo pirmą kartą surengtas Angostura Bitters Pasaulio kokteilių čempionato Europos finalas.
UAB „Mineraliniai vandenys" (MV) yra didmeninės prekybos alkoholiniais gėrimais bei tabako gaminiais lyderė Baltijos šalyse. 1992 m. Lietuvoje įsteigtos bendrovės dukterinės įmonės nuo 2007 m. veikia Lenkijoje, Latvijoje ir Estijoje. Konsoliduota MV grupės įmonių Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje ir Lenkijoje apyvarta 2011 m. siekė 619,8 mln. Lt (179,5 mln. EUR) ir buvo 12 proc. didesnė nei 2010 m. MV Lietuvoje atstovauja „Stumbro", „Hennessy", „Moet & Chandon", ,,Metaxa”, „Russian Standard Vodka", CLWB („Scottish Leader", „Angostura", „Bunnahabhain" ir kt.) „Campari", „Cinzano", „Red Bull", „J.P.Chenet", „Antinori", ,,Baron Philippe de Rothschild", „Farnese", „Bianchi", , BAT, JTI ir kt. prekių ženklus.
MV dukterinė bendrovė „MV Eesti" rinkoje atstovauja degtines "Beluga", "Kalashnikov", "Stumbro", brendžius "Gloria", „Imperial XII" "Imperator", konjakus "Chabasse", "Bowen", romą "Matusalem", trauktinę „999", šampaną "Nicolas Feuillatte", putojantį vyną "Rocca dei Forti", vynus "Bianchi", "Farnese", "Venezie", "Laroche", „Tall Horse", „Bellingham" ir kt.

Daugiau informacijos:
Linas Toleikis, Reklamos ir ryšių su visuomene vadovas
t. +370 5 2786 162 ; m. +370 611 564 85; l.toleikis@mv.lt
Rūta Janušauskienė, Marketingo direktorė
t. +370 5 2786 079, m. +370 686 587 70, r.janusauskiene@mv.lt

Norint naudoti pateiktą informaciją rekomenduojame susisiekti su žinutės autoriumi.