"Snoro" bankrotas suteikia galimybių visiems kreditoriams, tačiau jis turi vykti skaidriai

2011-11-25

Lietuvos banko sprendimas skelbti nacionalizuoto banko „Snoras" bankrotą atvėrė kelią aiškiai banko likvidavimo procedūrai ir suteikė galimybę joje dalyvauti visiems banko kreditoriams. Banko klientus vienijančios „Snoro" indėlininkų ir kreditorių asociacijos teigimu, šiuo metu svarbiausia, kad būtų paskirtas skaidrus ir kompetentingas banko bankroto administratorius.

„Teigiamai vertiname Lietuvos banko sprendimą ir džiaugiamės, kad mūsų pastangos apginti visų banko kreditorių teises prisidėjo ir leido nepadaryti didžiausios klaidos šioje sudėtingoje istorijoje - pasukti skirtingais lygių ir lygesniųjų keliais", - sakė asociacijos vadovas Danas Arlauskas

Pasak asociacijos vadovo, sprendimas skelbti bankroto procedūrą yra geresnis pasirinkimas nei anksčiau Vyriausybės siūlytas „gero" ir „blogo" banko variantas. Pradėjus bankroto procedūrą visi kreditoriai - ir nepadraustieji, gali dalyvauti priimant sprendimus dėl likusio banko turto paskirstymo, todėl tai sutiekia galimybių ieškoti būdų sumažinti jų patiriamą žalą.

„Kol kas anksti spręsti, ar Vyriausybės atsisakymas dalyvauti nacionalizuoto banko gelbėjime yra tai, kas šiuo metu būtų geriausia Lietuvai - tai parodys ateitis. Kol kas aišku tiek, kad pasirinktas bankroto variantas bus ilgas kelias su daug galimų baigties scenarijų", - pastebėjo D. Arlauskas.

Asociacija ir toliau yra pasiryžusi aktyviai bendradarbiauti su atsakingomis institucijomis ir siūlyti galimus variantus, kad būtų priimami visų nacionalizuoto banko klientų interesus tenkinantys sprendimai, turėsiantys mažiausias neigiamas pasekmes šalies ūkiui ir žmonėms.

„Tikimės, kad visi banko kreditoriai atgaus savo turtą ar bent įmanomai maksimalią dalį jo, todėl šiuo metu vienas svarbiausių uždavinių Lietuvos bankui ir Vyriausybei - surasti skaidrų ir kompetentingą bankroto administratorių", - pabrėžė D. Arlauskas.

Pagal LR Įmonių bankroto įstatymą, bankroto administratorių kreditorių teikimu skiria teismas, nagrinėjantis iškeltą bankroto bylą.

Pasak asociacijos vadovo, kartu su „Snoro" bankroto procedūra ir toliau bus reikalaujama atsakomybės bei žalos atlyginimo iš buvusių banko akcininkų, auditorių bei atsakingų priežiūros institucijų.

Apie „Snoro" indėlininkų ir kreditorių asociaciją

Asociacija vienija visus nukentėjusius „Snoro" banko klientus ir kviečia vienyti jėgas sprendžiant klausimus, susijusius su banko restruktūrizavimu.

Lapkričio 21 dieną oficialiai įregistruota asociacija šiuo metu vienija daugiau nei 800 narių - kelias dešimtis nukentėjusių Lietuvos įmonių ir daugiau nei 700 privačių asmenų.

Asociacijai talkina šios savo klientų interesus atstovaujančios teisinių paslaugų įmonės: LAWIN, „Raidla, Lejins & Norcous", „Varul", TARK GRUNTE SUTKIENĖ, „Bernotas & Dominas Glimstedt", BORENIUS, „Triniti", „ Motieka & Audzevičius", „Metida". Asociacijos finansų patarėjai - „Žabolis ir partneriai", komunikacijos partneriai - „Publicum".

„Snoro" klientams, norintiems stoti į asociaciją, teikti ir gauti informaciją, įsteigta karštoji telefono linija: 8 (5) 2496448. Taip pat galima kreiptis el. paštu info@indelininkai.lt, www.indelininkai.lt.

Daugiau informacijos: Danas Arlauskas, „Snoro" indėlininkų ir kreditorių asociacijos vadovas, mob. +370 698 40353, Danas.Arlauskas@indelininkai.lt

Norint naudoti pateiktą informaciją rekomenduojame susisiekti su žinutės autoriumi.