Some content may be unavailable in English. Instead it is provided in Lithuanian.

Vilniaus "Akropolyje" atidaryta pirmoji Baltijos šalyse "Next" parduotuvė

2011-09-15

Vienas garsiausių Didžiosios Britanijos drabužių ir prekių namams prekių ženklų „Next" įžengė į Baltijos šalių rinkas. Pirmoji „Next" parduotuvė atidaryta didžiausiame regiono prekybos ir pramogų centre Vilniaus „Akropolyje".

730 kv.m. ploto „Next" parduotuvėje pirkėjai ras moteriškus, vyriškus ir vaikiškus drabužius, avalynę bei aksesuarus.

„Next" yra vienas žinomiausių Europos prekės ženklų. Nors iki šiol Baltijos šalyse „Next" parduotuvių nebuvo, pirkėjai Lietuvoje puikiai žino ir vertina kompanijos kuriamus drabužius, kurių neretai buvo įsigyjama Didžiojoje Britanijoje. Vilniaus „Akropolyje" „Next" parduotuvė bus viena didžiųjų tiek pagal plotą, tiek pagal asortimentą - ypač didelis prekių pasirinkimas skirtas vaikams", - sako bendrovės „Akropolis LT" Nuomos skyriaus vadovė Renata Jakubčionienė.

Pirmąją „Next" parduotuvę Lietuvoje šalyse valdo bendrovė „NX LT".

„Manome, kad „Next" koncepcija ir asortimentas bus patrauklus pirkėjams Baltijos šalyse, juo labiau, kad pastebime, jog vaikiškų drabužių segmentas dar nėra tinkamai užpildytas. Tad „Next" siūlysime nemažą drabužių vaikams ir paaugliams pasirinkimą, taip pat kolekcijas moterims ir vyrams, avalynę, aksesuarus", - sako bendrovės „NX LT" savininkas Niels Stora.

Pasak jo, pirmoji „Next" parduotuvė Baltijos šalyse atidaryta Lietuvoje, atsižvelgiant į rinkos potencialą. „Vilniaus „Akropolis", manau, tam yra geriausias pasirinkimas - čia yra didžiausi pirkėjų srautai, patogi vieta ir tinkama viso prekybos ir pramogų centro koncepcija", - sako Niels Stora.

„Next" kompanijos, kuri šiuo metu valdo daugiau nei 550 parduotuvių Didžiojoje Britanijoje ir Airijoje bei virš 180-ies Europoje, Azijoje ir Vidurio Rytų valstybėse, pradžia skaičiuojama jau nuo 1864 m. Prekės ženklas „Next" buvo sukurtas 1982 m.

Norint naudoti pateiktą informaciją rekomenduojame susisiekti su žinutės autoriumi.