Some content may be unavailable in English. Instead it is provided in Lithuanian.

Valstybinio turizmo departamento direktorės J. Kazlauskienės svarbiausių darbų sąraše – turizmo rinkos priežiūros ir turistų teisių apsaugos stiprinimas

2015-01-08

Šiandien,  sausio 8 d., spaudos konferencijoje naujoji Valstybinio turizmo departamento prie Ūkio ministerijos (toliau – VTD) direktorė Jurgita Kazlauskienė teigė, kad svarbiausia jos užduotis – sustiprinti turizmo rinkos stebėseną ir priežiūrą bei gerinti turistų teisių apsaugą.

„Griežčiau reglamentuota ir efektyviau vykdoma turizmo rinkos stebėsena ir priežiūra bei Europos Sąjungos direktyvas pilnai atitinkanti turistų teisių apsauga – svarbiausias mano artimiausio pusmečio veiklos prioritetas“, – teigia naujoji, š.m. sausio 5 d. kadenciją pradėjusi, VTD direktorė  J. Kazlauskienė.

Prieš įsidarbindama Turizmo departamente J. Kazlauskienė 7 metus vadovavo Lietuvos kurortų asociacijai, užėmė Europos kurortų asociacijos viceprezidentės pareigas. 

„Puikiai pažįstu turizmo sektorių ir sieksiu geranoriško ir konstruktyvaus bendradarbiavimo tiek su savivaldybėmis, tiek su asocijuotomis turizmo verslo struktūromis, tiek su didžiaisiais turizmo rinkos žaidėjais. Suprantu, kad visuomenės lūkesčiai turizmo rinkos priežiūrai yra dideli, todėl sieksiu, kad turistų interesai būtų apsaugoti ir kad kelionių organizatorių nemokumo ar bankroto atveju jiems būtų kompensuojama visa patirtoji žala. Šį pavasarį turėsime naujas Turizmo įstatymo nuostatas, kurios leis departamentui efektyviai dirbti šioje srityje ir sustiprinti turistų teisių apsaugą,“ – sakė naujoji VTD vadovė.

Pasak J. Kazlauskienės, Turizmo departamento  prioritetas  ir toliau išliks atvykstamasis ir vietinis turizmas, tačiau reaguojant į dinamišką geopolitinę ir ekonominę situaciją, Lietuvos turizmo rinkodaros strategija bus peržiūrėta ir koreguojama.

„Pernai buvo pasiekti išties geri rezultatai: užsienio turistų srautų augimas Lietuvoje gerokai viršijo Europos vidurkį, Lietuvą kaip privalomą pamatyti šalį įvertino autoritetingi verslo žiniasklaidos kanalai  ir prestižinis kelionių gidas „Lonely Planet“, o ir patys lietuviai po savo šalį keliavo kur kas aktyviau. Visgi turizmo konjunktūra keičiasi labai greitai, todėl didelis dėmesys bus skiriamas naujų Lietuvos vardo žinomumą ir patrauklumą didinančių iniciatyvų kūrimui, ieškoma būdų, kaip amortizuoti galimus turistų srautų praradimus iš Rytų rinkų“, – sako J. Kazlauskienė.

Edita Gaigalienė
Atstovė spaudai
Valstybinis turizmo departamentas
8 706 64967
edita.gaigaliene@tourism.lt

 

Norint naudoti pateiktą informaciją rekomenduojame susisiekti su žinutės autoriumi.