Some content may be unavailable in English. Instead it is provided in Lithuanian.
Eksporto klubas: Prancūzija
2014-02-11
Versli Lietuva“ renginių ciklas „Eksporto klubas“ – tai dalykinės verslininkų diskusijos aptariant konkrečios užsienio šalies specifiką, ekonominius, politinius, kultūrinius aspektus. Diskusijų tikslas – suteikti verslo plėtra užsienyje besidominčioms Lietuvos įmonėms naudingų patarimų apie rinkas, skatinti patirties dalijimąsi ir kontaktų mezgimą
„Eksporto klubas: Prancūzija“ – antrasis šiemet „Eksporto klubo“ renginys, kurio metu Lietuvos įmonių atstovai bus supažindinami su Prancūzijos rinka. Didelis dėmesys bus skiriamas tekstilės, kūrybinių industrijų, medienos ir baldų sektorių potencialo analizei. Bus akcentuojami šių sektorių įmonių pagrindiniai įėjimo į rinką barjerai, esamos galimybės ir ateities perspektyvos. Taip pat bus aptariamos naujausios šalies ekonomikos, verslo, socialinės ir kultūrinės tendencijos, atskleidžiami prancūzų verslo etikos standartai. Kalbės į Prancūziją eksportuojančių įmonių atstovai ir sėkmingai verslus vystantys verslininkai. Dalyvaujančių įmonių atstovai galės tarpusavyje pasidalinti patirtimi, aptarti papildomus rūpimus klausimus.
Renginio programa
Dalyvavimas nemokamas, tačiau būtina išankstinė registracija.
Registracijos nuoroda čia.
Dalyvių skaičius ribotas.
Aistė Zapalskytė | Projektų vadovė
Tel: +370-615-67916 | El.p: a.zapalskyte@verslilietuva.lt
Kvietimas EKSPORTO KLUBAS: PRANCŪZIJA 2014 m. vasario 26 d.
Svetingumo kompleksas „Monte Pacis“, T. Masiulio g. 31, Kaunas
„
Versli Lietuva“ renginių ciklas „Eksporto klubas“ – tai dalykinės verslininkų diskusijos aptariant konkrečios užsienio šalies specifiką, ekonominius, politinius, kultūrinius aspektus. Diskusijų tikslas – suteikti verslo plėtra užsienyje besi-dominčioms Lietuvos įmonėms naudingų patarimų apie rinkas, skatinti patirties dalijimąsi ir kontaktų mezgimą.
„
Eksporto klubas: Prancūzija“ – antrasis šiemet „Eksporto klubo“ renginys, kurio metu Lietuvos įmonių atstovai bus supažindinami su Prancūzijos rinka. Didelis dėmesys bus skiriamas tekstilės, kūrybinių industrijų, medienos ir baldų sektorių potencialo analizei. Bus akcentuojami šių sektorių įmonių pagrindiniai įėjimo į rinką barjerai, esamos gali-mybės ir ateities perspektyvos. Taip pat bus aptariamos naujausios šalies ekonomikos, verslo, socialinės ir kultūrinės tendencijos, atskleidžiami prancūzų verslo etikos standartai. Kalbės į Prancūziją eksportuojančių įmonių atstovai ir sėkmingai verslus vystantys verslininkai. Dalyvaujančių įmonių atstovai galės tarpusavyje pasidalinti patirtimi, aptarti papildomus rūpimus klausimus.
RENGINIO PROGRAMA 9.30 – 10.00 |
Registracija, pasitikimo kava ir kruasanai |
10.00 – 10.10 |
Sveikinimo žodis Jurgita Butkevičienė , „Versli Lietuva“ Eksporto departamento direktorė |
10.10 – 10.40 |
Kultūriniai prancūzų ir lietuvių skirtumai Geoffrey Party , Prancūzijos – Lietuvos prekybos rūmų viceprezidentas / „Actualis Baltic“ direktorius (anglų k.) TBC |
10.40 – 10.50 |
Lietuvos – Prancūzijos užsienio prekybos apžvalga Vadimas Ivanovas, „Versli Lietuva“ analitikas |
10.50 – 11.20 |
Tekstilės, kūrybinių industrijų ir medienos sektorių potencialas Prancūzijoje Ramunė Gondard, LR Komercijos atašė Prancūzijoje |
11.20 – 11.50 |
Prancūzų verslo kultūra Alvyda Jasilionytė, verslo etikos lektorė |
11.50 – 12.30 |
Verslininkų, turinčių patirties Prancūzijos rinkoje, įžvalgos ir diskusija Tekstilės eksporto pamokos Prancūzijos rinkai Vidas Butkus, AB „Kauno Baltija“ generalinis direktorius |
Medienos namų prekyba Prancūzijoje Marius Sakaitis, UAB „Skado medis“ komercijos direktorius |
|
Tekstilės sektoriaus ypatumai Prancūzijoje Anthony Poullain, PHB Group (anglų k.) TBC |
|
12.30 – 13.00 |
Neformalus bendravimas, prancūziski užkandžiai |
Norint naudoti pateiktą informaciją rekomenduojame susisiekti su žinutės autoriumi.