Some content may be unavailable in English. Instead it is provided in Lithuanian.

Eksporto klubas: Prancūzija

2014-02-11

Versli Lietuva“ renginių ciklas „Eksporto klubas“ – tai dalykinės verslininkų diskusijos aptariant konkrečios užsienio šalies specifiką, ekonominius, politinius, kultūrinius aspektus. Diskusijų tikslas – suteikti verslo plėtra užsienyje besidominčioms Lietuvos įmonėms naudingų patarimų apie rinkas, skatinti patirties dalijimąsi ir kontaktų mezgimą

„Eksporto klubas: Prancūzija“ – antrasis šiemet „Eksporto klubo“ renginys, kurio metu Lietuvos įmonių atstovai bus supažindinami su Prancūzijos rinka. Didelis dėmesys bus skiriamas tekstilės, kūrybinių industrijų, medienos ir baldų sektorių potencialo analizei. Bus akcentuojami šių sektorių įmonių pagrindiniai įėjimo į rinką barjerai, esamos galimybės ir ateities perspektyvos. Taip pat bus aptariamos naujausios šalies ekonomikos, verslo, socialinės ir kultūrinės tendencijos, atskleidžiami prancūzų verslo etikos standartai. Kalbės į Prancūziją eksportuojančių įmonių atstovai ir sėkmingai verslus vystantys verslininkai. Dalyvaujančių įmonių atstovai galės tarpusavyje pasidalinti patirtimi, aptarti papildomus rūpimus klausimus.

Renginio programa

Dalyvavimas nemokamas, tačiau būtina išankstinė registracija.
Registracijos nuoroda čia.
Dalyvių skaičius ribotas.

Aistė Zapalskytė | Projektų vadovė

Tel: +370-615-67916 | El.p: a.zapalskyte@verslilietuva.lt

 

Kvietimas EKSPORTO KLUBAS: PRANCŪZIJA 2014 m. vasario 26 d.

Svetingumo kompleksas „Monte Pacis“, T. Masiulio g. 31, Kaunas

Versli Lietuva“ renginių ciklas „Eksporto klubas“ – tai dalykinės verslininkų diskusijos aptariant konkrečios užsienio šalies specifiką, ekonominius, politinius, kultūrinius aspektus. Diskusijų tikslas – suteikti verslo plėtra užsienyje besi-dominčioms Lietuvos įmonėms naudingų patarimų apie rinkas, skatinti patirties dalijimąsi ir kontaktų mezgimą.

Eksporto klubas: Prancūzija“ – antrasis šiemet „Eksporto klubo“ renginys, kurio metu Lietuvos įmonių atstovai bus supažindinami su Prancūzijos rinka. Didelis dėmesys bus skiriamas tekstilės, kūrybinių industrijų, medienos ir baldų sektorių potencialo analizei. Bus akcentuojami šių sektorių įmonių pagrindiniai įėjimo į rinką barjerai, esamos gali-mybės ir ateities perspektyvos. Taip pat bus aptariamos naujausios šalies ekonomikos, verslo, socialinės ir kultūrinės tendencijos, atskleidžiami prancūzų verslo etikos standartai. Kalbės į Prancūziją eksportuojančių įmonių atstovai ir sėkmingai verslus vystantys verslininkai. Dalyvaujančių įmonių atstovai galės tarpusavyje pasidalinti patirtimi, aptarti papildomus rūpimus klausimus.

RENGINIO PROGRAMA

9.30 – 10.00

Registracija, pasitikimo kava ir kruasanai

10.00 – 10.10

Sveikinimo žodis

Jurgita Butkevičienė

, „Versli Lietuva“ Eksporto departamento direktorė

10.10 – 10.40

Kultūriniai prancūzų ir lietuvių skirtumai

Geoffrey Party

, Prancūzijos – Lietuvos prekybos rūmų viceprezidentas / „Actualis Baltic“ direktorius (anglų k.) TBC

10.40 – 10.50

Lietuvos – Prancūzijos užsienio prekybos apžvalga

Vadimas Ivanovas,

„Versli Lietuva“ analitikas

10.50 – 11.20

Tekstilės, kūrybinių industrijų ir medienos sektorių potencialas Prancūzijoje

Ramunė Gondard,

LR Komercijos atašė Prancūzijoje

11.20 – 11.50

Prancūzų verslo kultūra

Alvyda Jasilionytė,

verslo etikos lektorė

11.50 – 12.30

Verslininkų, turinčių patirties Prancūzijos rinkoje, įžvalgos ir diskusija

Tekstilės eksporto pamokos Prancūzijos rinkai

Vidas Butkus,

AB „Kauno Baltija“ generalinis direktorius

Medienos namų prekyba Prancūzijoje

Marius Sakaitis,

UAB „Skado medis“ komercijos direktorius

Tekstilės sektoriaus ypatumai Prancūzijoje

Anthony Poullain,

PHB Group (anglų k.) TBC

12.30 – 13.00

Neformalus bendravimas, prancūziski užkandžiai

Norint naudoti pateiktą informaciją rekomenduojame susisiekti su žinutės autoriumi.