Some content may be unavailable in English. Instead it is provided in Lithuanian.

„Kelprojektas“ projektuos tarptautinės reikšmės geležinkelio ruožą tarp Lietuvos ir Baltarusijos

2013-06-11

Didžiausia šalies transporto infrastruktūros projektavimo bendrovė „Kelprojektas“ pasirašė sutartį su AB „Lietuvos geležinkeliai“ geležinkelio ruožo tarp Lietuvos ir Baltarusijos projektavimo ir statinio projekto vykdymo priežiūros darbams atlikti. Bendra projekto darbų vertė siekia 7 mln. litų be PVM. „Lietuvos geležinkelių“ skelbtą konkursą „Kelprojektas“ laimėjo kartu su UAB „Fima“.

 „Pasirašyta sutartis yra puikus „Kelprojekto“ patirties ir kompetencijos įvertinimas. Bendrovėje dirba aukščiausios kvalifikacijos geležinkelių infrastruktūros projektavimo specialistai, todėl didžiuojamės galimybe toliau prisidėti prie Lietuvos geležinkelių infrastruktūros modernizavimo“, ‒ sakė Algimantas Medžiaušis, UAB „Kelprojektas“ generalinis direktorius.

Vykdydami sutartį, „Kelprojekto“ specialistai projektuos geležinkelio ruožą Vilnius-Kena, jo privažiuojamuosius ir aptarnaujamuosius kelius, tiltus, pralaidas bei peronus. Be to, „Kelprojektas“ atliks topografijos, geologijos bei teritorijų planavimo darbus.

Pasak A. Medžiaušio, projektuojamas ruožas yra labai svarbus tarptautiniu mastu, nes šia atkarpa gabenama itin daug krovinių. Atnaujinant geležinkelio atkarpą tarp Lietuvos ir Baltarusijos bus pailginti stočių keliai, leisiantys ruože aptarnauti daugiau sunkiasvorių traukinių. Projektavimo ir statinio projekto vykdymo priežiūros darbus planuojama baigti 2015 m. viduryje.

 „Kelprojektas“ jau yra sėkmingai įgyvendinęs tarptautinės geležinkelio linijos „Rail Baltica“ ruožo Marijampolė – Kazlų Rūda – Kaunas rekonstrukcijos projektą. Pastarasis 2012 metais buvo pripažintas Lietuvos metų gaminiu.

Bendrovė aktyviai prisideda ne tik prie Lietuvos, bet ir užsienio šalių transporto infrastruktūros modernizavimo. Kartu su Estijos įmonių konsorciumu „Kelprojektas“ 2013 m. laimėjo konkursą atlikti projektavimo darbams „Rail Baltica“ ruože tarp Harju, Rapla ir Pärnu rajonų Estijoje. Bendra projekto darbų vertė siekia 7,48 mln. EUR. Konkursas buvo laimėtas kartu su trimis kitomis Estijos kompanijomis – „Reaalprojekt“, „EA RENG“, „Hendrikson & Ko“.

Apie „Kelprojektą“

„BaltCap“ valdoma Kauno bendrovė „Kelprojektas“ šiuo metu yra didžiausia transporto infrastruktūros inžinerijos įmonė Lietuvoje, projektuojanti susisiekimo komunikacijas, viešojo naudojimo pastatus, inžinerinius tinklus.

Ilgametė patirtis, naujos technologijos ir modernūs vadybos metodai leidžia „Kelprojektui“ sėkmingai dalyvauti Lietuvos transporto infrastruktūros modernizavimo procesuose. Per daugiau nei penkis veiklos dešimtmečius  „Kelprojektas“ įgyvendino beveik 5 tūkstančių įvairaus dydžio ir sudėtingumo projektų.

„Kelprojektas“ paruošti projektai: Jakų sankryžos rekonstrukcijos techninis projektas (pripažintas Lietuvos Metų Gaminiu 2012) „Rail Baltica“ esamo geležinkelio ruožo Marijampolė-Kazlų Rūda-Kaunas rekonstrukcijos projektas (pripažintas Lietuvos Metų Gaminiu 2012), Vilniaus pietinis aplinkkelis tarp A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ir A3 Vilnius–Minskas kelių, Ukmergės–Geležinio Vilko g. estakada Vilniuje, viešoji infrastruktūra Nemuno saloje,  Perono su orlaivių stovėjimo aikštelės ir riedėjimo takų išplėtimo projektas Kauno Aerouoste, Vilniaus tarptautinio oro uosto perono dangos rekonstrukcijos techninis projektas, „F“ riedėjimo tako pratęsimo techninis projektas ir kiti.

Pagrindinė „Kelprojektas“ būstinė nuo 1956 m. yra įsikūrusi Kaune, vėliau įsteigti filialai Vilniuje, Klaipėdoje, Panevėžyje, Šiauliuose bei skyriai Rygoje, Estijoje ir Stokholme. Įmonėje dirba 250 darbuotojų.

Kristina Malevskienė
VRP Hill+Knowlton Strategies
Viešųjų ryšių konsultantė
mob. +370 686 35626
el. paštas kristina@vrp.lt

 

Norint naudoti pateiktą informaciją rekomenduojame susisiekti su žinutės autoriumi.