Some content may be unavailable in English. Instead it is provided in Lithuanian.
Chemikalų ir chemijos produktų gamintoja UAB „Lesta“ sėkmingai užbaigė ES paramos projektą
2013-03-27
UAB "Lesta" sukūrė ir įdiegė atsargų valdymo sistemą, kuri automatizuoja ir pagerina tiekimo grandinės procesus, padidina sandėlio apyvartumą, leidžia greičiau ir geriau aptarnauti pirkėjus ir efektyviau bendradarbiauti su žaliavų tiekėjais. Automatizuoti atsargų valdymo procesai taupo darbuotojų laiką, mažina klaidų tikimybę, taip pat operatyviau gaunami įvairūs duomenys, leidžiantys priimti sprendimus. Visa tai, įtakos darbo našumo augimą. Atsargų valdymo informacinė sistema sudarys geresnes sąlygas eksporto užsakymų aptarnavimui. Atsargų valdymo informacinė sistema ženkliai sumažina tikimybę, kad užsakovui bus pateikti chemikalai ar chemijos produktai, turintys kitokių savybių (spalva, panaudotų medžiagų sudėtis, jų kiekis ir pan.), nei nustatyta atskiros užsienio šalies reikalavimuose.
Projekto metu UAB „Lesta“ buvo įdiegti šie moduliai: pagrindinis atsargų valdymas; užsakymai; analitika; duomenų mainai; administravimas. Įgyvendinus projektą, nauja informacinė atsargų valdymo sistema automatizuoja, supaprastina ir padaro efektyvesnį atsargų ir prekių asortimento valdymą. Naujai sukurta atsargų valdymo sistema apie 20 procentų paspartina gamybos procesus, kas neabejotinai įtakos tipinės veiklos pelno augimą, darbuotojų kvalifikacijos ir bendro darbo užmokesčio fondo kasmetinį didėjimą. Savalaikis žaliavų nupirkimas ir spartesnis užsakovų aptarnavimas leidžia UAB „Lesta“ padidinti eksporto apimtis ir tipinės veiklos pelną. Atsargų valdymo sistemą įdiegė UAB „TOC sprendimai‘.
Norint naudoti pateiktą informaciją rekomenduojame susisiekti su žinutės autoriumi.