Some content may be unavailable in English. Instead it is provided in Lithuanian.

UAB "BRD" sėkmingai baigė įgyvendinti informacijos laikmenų eksporto didinimo Europoje projektą

2012-11-21

UAB "BRD", Lietuvoje vykdanti įrašytų kompaktinių diskų gamybą, sėkmingai baigė įgyvendinti projektą "UAB "BRD" produkcijos – magnetinių ir optinių informacijos laikmenų – eksporto didinimo Europos rinkose projektą".

Investicijos į projektą siekė 638 tūkst. litų, 70% šios sumos sudarė ES paramos lėšos, skirtos pagal Lietuvos 2007-2013 m. Ekonomikos augimo veiksmų programos Verslo produktyvumo didinimo ir verslo aplinkos gerinimo prioriteto įgyvendinimo VP2-2.1-ŪM-04-K priemonę "Naujos galimybės".

Aukštųjų technologijų UAB "BRD" įgyvendinto projekto tikslas - aktyviai vystyti įmonės veiklą Europos rinkose, didinti įmonės produkcijos žinomumą bei pardavimus užsienyje.

Šiuolaikiškoms verslo įmonėms, siekiančioms išlaikyti konkurencingumą tarptautiniu mastu ir gerinti verslo rezultatus, gyvybiškai svarbu sukurti ir išlaikyti gerą įvaizdį verslo partnerių ir klientų akyse, aktyviai ieškoti ir palaikyti ryšius su partneriais užsienio šalyse, didinti įmonės ir jos produkcijos žinomumą ne tik Lietuvoje, bet ir užsienyje, ir aktyviai vystyti eksportą.

Tačiau, norint efektyviai išnaudoti visas konkurencingumo didinimo galimybes, reikalingos nemažos investicijos, kurioms savų lėšų įmonei nepakanka, todėl, siekiant pardavimus užsienyje didinti efektyviau, sparčiau ir intensyviau, papildomo finansavimo projektui kreipėmės į ES struktūrinius fondus.

Projekto metu atlikti 4 rinkos tyrimai Europos šalyse, parengta eksporto plėtros strategija ir rinkodaros priemonės, įmonė ir jos produkcija buvo pristatyta dešimtyje Vokietijoje, Švedijoje, Prancūzijoje ir D. Britanijoje vykusių parodų, taip pat buvo įdarbintas eksporto rinkodaros specialistas.

Rinkos tyrimų metu buvo surinkta svarbi Vokietijos, Lenkijos, Čekijos, Balkanų šalių ir Slovėnijos rinkų informacija. Eksportą efektyviau vystyti padėjo projekto metu parengta eksporto plėtros strategija. Įmonės ir jos produkcijos pristatymas parodose Vokietijoje, Švedijoje, Prancūzijoje ir D. Britanijoje padidino žinomumą ir pagerino įmonės įvaizdį Europos magnetinių ir optinių informacijos laikmenų rinkose.

Įmonė užmezgė ryšius su naujais partneriais užsienyje, gavo daugiau ir stambesnių užsakymų ir ženkliai padidino pardavimus visoje Europoje. Efektyvia įmonės eksporto rinkodara užsiėmė projekto metu pilnai darbo dienai įdarbintas eksporto rinkodaros vadovas.

Parodų metu užmegzti ryšiai su užsienio partneriais bus palaikomi ne tik projekto metu, bet ir projektą užbaigus, bus toliau bendradarbiaujama su projekto įgyvendinimo laikotarpiu surastais klientais visoje Europoje.

Aktyvus dalyvavimas parodose, rinkodaros priemonių panaudojimas ir kryptingas eksporto rinkodaros specialisto darbas su Europos magnetinių ir optinių informacijos laikmenų rinkos dalyviais leido padidinti UAB "BRD" produkcijos žinomumą ir pagerino įvaizdį. Tai sudarys sąlygas nuolatiniam įmonės veiklos rezultatų gerinimui projekto laikotarpiu ir po projekto.

Numatoma, kad iki 2015 m., per trejus metus po projekto užbaigimo, lyginant su 2008 m., įmonės apyvarta išaugs 15 proc., o eksportas – per 250 proc. iki 8 mln. Lt.


Martynas Rusteika, +370 5 215 33 77, martynas@bvrg.lt

Norint naudoti pateiktą informaciją rekomenduojame susisiekti su žinutės autoriumi.