Some content may be unavailable in English. Instead it is provided in Lithuanian.

Mokymai Vilniuje ir Prahoje – patirtis ir idėjos verslui stiprinti

2012-03-23

Asociacijos "INFOBALT" projekte dalyvaujančios dvi IRT įmonės kovo mėnesį sėmėsi patirties ir idėjų verslui stiprinti specialiuose mokymuose Lietuvoje bei svetur. UAB "BPO House" darbuotojai Vilniuje š. m. vasario 6–9 d. dalyvavo kursuose "Komandinio darbo ypatumai teikiant verslo procesų valdymo ir nuomos paslaugas", o vasario 10 d. – "Strateginė sesija". O UAB "Infoera" darbuotojai vasario 21–22 d. vyko į specialius "Autodesk" organizuojamus mokymus Prahoje "Route 66 – Marketing Fundamentals".

Kursai "Komandinio darbo ypatumai teikiant verslo procesų valdymo ir nuomos paslaugas" buvo skirti lavinti darbuotojų specializuotus komandinio darbo įgūdžius, reikalingus bendradarbiaujant ir teikiant verslo procesų valdymo ir nuomos paslaugas klientams. Darbuotojai įgijo specializuotų, įmonės veiklą atitinkančių darbo komandoje įgūdžių, pasidalino asmenine patirtimi, idėjomis, aktyviai dalyvavo atliekant grupines užduotis, o pasiekimus galės taikyti kiekvienos dienos darbe.

"Labai svarbu, kad buvo aptarta, kas yra komandinis darbas teikiant būtent mūsų paslaugas, kokia tai gali būti forma, kas būtų naudinga. Tokie mokymai padeda visiems darbuotojams įsitraukti į įmonei svarbių sprendimų priėmimą, įsigilinti į pačią veiklos specifiką bei pateikia puikių idėjų, kaip galima greičiau ir efektyviau atlikti vienas ar kitas operacijas. Taip kiekvienas darbuotojas jaučiasi ir yra svarbia įmonės dalimi", – sako UAB "BPO House" vykdantysis direktorius Darius Jonaitis.

Pirmoji mokymų "Komandinio darbo ypatumai..." dalis buvo skirta susipažinti su teorine dalimi, kaip turėtų veikti komanda, kokios yra populiariausios praktikos, o antroji dalis – skirta praktinėms užduotims ir užsiėmimams. Mokymus vedė, darbą grupėse ir diskusijas moderavo UAB "Towi" lektorius Tomas Vileikis.

Teoriniais bei praktiniais sėkmingo vadovavimo aspektais paremti mokymai "Strateginė sesija" buvo skirti UAB "BPO House" vadovams ir darbuotojams. Jų metu buvo kuriami ir aptariami įmonės strateginės plėtros planai, priimami strateginiai sprendimai, keliami siektini rezultatai.

"Strateginė sesija buvo skirta išgryninti įmonės veiklos strategiją. Šių mokymų metu kalbėjome ir diskutavome, kaip atrodo atskiri padaliniai ir jų veiklos, ar įmonės nustatyti tikslai yra tinkami, kaip mes jų galime pasiekti, kokia būtų geriausia taktika ir priemonės, ką būtų galima tobulinti. Taip pat analizavome ir nustatėme "siaurąsias vietas", visi bendrai ieškojome sprendimų", – pasakoja D. Jonaitis.

Vyko darbas grupėse, buvo daromi pristatymai. Rezultatas – sutarti tikslai ir nustatytos priemonės bei taktikos jiems įgyvendinti.

Abiejų mokymų programos buvo sudarytos pagal darbuotojų poreikius, atsižvelgiant, kas yra naudinga ir reikalinga kokybiškai teikiant paslaugas, keliant komandos kvalifikaciją ir įtraukiant visus dirbančiuosius į įmonės veiklą, sprendimus ir pokyčius. Mokymuose dalyvavo virš dešimt įmonės darbuotojų: nuo projektų konsultantų, finansų analitikų iki skyrių bei aukščiausių įmonės vadovų.

UAB "Infoera" pasirinktuose mokymuose Prahoje "Route 66 – Marketing Fundamentals" buvo pristatyta ir išsamiai aptarta rinkos analizė (SWOT, PEST metodai), SMART tikslai, savęs ir klientų pažinimo metodai, pardavimus skatinančių veiksmų plano sudarymo principai ir efektyvūs pasiektų rezultatų analizės būdai.

"Nors mūsų įmonės darbuotojai ir turi žinių marketingo srityje, į šiuos mokymus vyko todėl, kad tokio tipo kursuose mokomasi ne tik iš dėstytojo, bet ir iš susirinkusių dalyvių patirties. Kiekviena tema daug diskutuojama, dalinamasi savo mintimis ir pastebėjimais iš kasdienio darbo praktikos. Tai – puikus būdas praplėsti akiratį ir pasisemti visiškai naujų idėjų. Mokymuose pagilinome jau turimas žinias, išgirdome daug įdomybių apie efektyvų produktų marketingą", – pasakoja UAB "Infoera" programinės įrangos konsultantas Donatas Norkus. Jis kursuose dalyvavo kartu su įmonės pardavimų vadovu Leonu Jasevičiumi.

Iš viso mokymuose dalyvavo 14 asmenų iš įvairių Europos šalių – Suomijos, Čekijos, Slovakijos, Rumunijos, Lenkijos ir Lietuvos. Visi jie – "Autodesk Gold" partneriai. Užsiėmimai vyko dvi dienas, kiekvieną dieną buvo dėstoma teorinė dalis, po kurios dalyviai atlikinėdavo komandines užduotis. Dalyvavusieji gavo sertifikatus apie išklausytą bazinį marketingo kursą.

Šį kursą aiškino dėstytoja iš Italijos Alessandra Cimatti, kuri savo karjerą pradėjo "IBM" įmonėje, vėliau dirbo su "US Robotics" kompanija, o šiuo metu veda individualius marketingo mokymus suinteresuotoms įmonėms. Ši dėstytoja taip dėsto ir efektyvių prezentacijų kursus.

Kursų pavadinimas – "Route 66" – pasirinktas pagal žymųjį greitkelį, nusitiesusį per abu Amerikos žemynus. Prahoje vykę kursai yra dalis programos, kuri tęsis iki spalio mėnesio imtinai. Taip pat numatomi internetinio marketingo, renginių marketingo, efektyvių prezentacijų ir kiti mokymai. Pasak D. Norkaus, svarstoma galimybė vykti ir į kai kuriuos iš jų.

Apie asociaciją "INFOBALT":

Asociacija "INFOBALT" atstovauja nacionaliniam IRT sektoriui, vienijančiam 130 Lietuvos informacinių ir ryšių technologijų įmonių bei mokslo ir studijų institucijų. Pagrindinis asociacijos "INFOBALT" tikslas – sukurti geriausias prielaidas IRT pramonės augimui, kuris būtų naudingas Lietuvos žmonėms, viešajam sektoriui bei verslui. "INFOBALT" tiesiogiai bendradarbiauja su Europos, JAV ir kitų valstybių nacionalinių IRT sektorių organizacijomis.

"INFOBALT" projektas "Informacinių ir ryšių technologijų sektoriaus mažų ir vidutinių įmonių konkurencingumo didinimas, stiprinant darbuotojų specialiuosius gebėjimus" vyks iki 2012 m. balandžio 30 d. Savo žinias bei įgūdžius tobulins 59 IRT sektoriaus įmonių darbuotojai. Projektas finansuojamas pagal 2007–2013 m. Žmogiškųjų išteklių plėtros veiksmų programos 1 prioriteto "Kokybiškas užimtumas ir socialinė aprėptis" VP1-1.1-SADM-01-K priemonę "Žmogiškųjų išteklių tobulinimas įmonėse. Projekto SFMIS Nr.: VP1-1.1-SADM-01-K-01-564. Bendra projekto vertė – 17.221.717 litų, projektui įgyvendinti skirta 13.777.373 litų Europos Sąjungos parama.

Edmundas Žvirblis
Asociacijos „INFOBALT“ vykdomasis direktorius
Tel. +370 686 55422
El. paštas zvirblis@infobalt.lt

Norint naudoti pateiktą informaciją rekomenduojame susisiekti su žinutės autoriumi.