Some content may be unavailable in English. Instead it is provided in Lithuanian.

Indėlius banke „Snoras" laikę žmonės juos atgaus iki sausio pradžios

2011-11-25

Visi banko „Snoras" indėlininkai - fiziniai ir juridiniai asmenys - turėję indėlius, kurių suma neviršija 345,2 tūkst. litų, visus jiems priklausančius pinigus atgaus iki sausio pradžios. Tai yra valstybės garantuojama įstatymu.

Lietuvos bankui nusprendus paskelbti banką „Snoras" nemokiu ir kreiptis į teismą dėl bankroto procedūros iškėlimo, indėliai žmonėms bus grąžinami per kitą valstybės pasirinktą banką. Tikimasi, kad indėliai bus pradėti mokėti artimiausiu metu. Žmonių patogumui jiems nereikės atlikti jokių procedūrų, jie bus informuoti, kuriame banke yra jų indėliai ir galės pasirinkti, ką su jais daryti toliau.

Informuojame, kad nuo šiandien žmonės „Snoro" bankomatuose bei bankas „Snoras" skyriuose nebegalės išsiimti pinigų ar atlikti finansinių operacijų - „Snoro" bankomatai ir skyriai neveikia.

Grąžinti indėlius įpareigoja įstatymai, kuriuose numatytas grąžinimo terminas yra 20 darbo dienų ir šis terminas gali būti pratęstas dar 10 darbo dienų. Tam, kad grąžinti indėlius valstybė turės pasirinkti banką, per kurį vykdys šiuos mokėjimus. Tikimasi, kad pirmadienį jau bus paskelbtas „Snoro" bankroto administratorius ir tai leis pradėti visas procedūras ir kuo skubesnį indėlių gražinimą.

Informacija AB banko „Snoras" klientams:

AB banko SNORAS klientai atsakymus į klausimus apie indėlius, lėšas sąskaitose ir apie kitą banko veiklą, gali gauti paskambinę į AB bankas SNORAS telefono numeriu 8 800 27272. Informacija bendrais bankininkystės, finansų stabilumo klausimais teikiama Lietuvos banke telefono numeriais Vilniuje (8-5) 268 00 29 (8-5) 268 00 29, 268 00 30, 268 01 49, 268 01 45, 268 08 40, 268 01 04. Daugiau informacijos rasite www.lb.lt


2011-11-25 Spaudos tarnyba

Norint naudoti pateiktą informaciją rekomenduojame susisiekti su žinutės autoriumi.