Ein Teil der Meldungen ist nur in der litauischen Sprache verfügbar

Pirmas, bet tvirtas UAB „Mantinga“ žingsnis į Japonijos rinką parodoje

2017-03-24

Lietuvos ir Japonijos kultūros lyg dvi skirtingos planetos. Tačiau nors ir sakoma, kad skonis draugų neturi, bet maistas – kalba, kuria gali susikalbėti net esantys skirtinguose pasaulio kraštuose. UAB „Mantinga“ tai įrodė! Jau nuo 2013 metų į Japoniją eksportuojami įmonės gaminiai atrado savo pirkėją ir pardavimai nuolat auga.

Š. m. kovo 7-11 dienomis, siekiant dar labiau išplėsti eksporto rinkas ir padidinti pardavimus, „Mantinga“ pirmą kartą sudalyvavo vienoje didžiausioje Azijos parodų „Foodex Japan 2017“ Japonijoje, kuri vyko Tokijo mieste. Ši paroda kasmet sulaukia per 77 tūkst. lankytojų, tarp kurių yra pirkėjai iš Taivano, Kinijos, Singapūro ir kitų pasaulio šalių. Jungtiniame stende, kartu su partneriais Japonijoje, įmonės atstovai pristatė platų gaminamų duonos, duonos gaminių, saldžių pyragėlių asortimentą.

Kokius gaminius pristatyti Japonijoje nuspręsti nebuvo lengva. Juk japonų virtuvė garsėja kaip viena sveikiausių, o japonai viena ilgiausiai gyvenančių tautų. Be to, japonams itin svarbu, kaip atrodo maistas, jie valgyti jau pradeda akimis, todėl pritraukti japonus prie lietuvių stendo – užduotis buvo ne iš lengvųjų. UAB „Mantinga“ pasirinkusi pristatyti naująsias išskirtinių formų ir skonių duonas DOMIPAN, populiaruosius prancūziškus bagetus su įdarais, rankų darbo Donuts spurgas, saldžius dviejų tešlų pyragėlius neapsiriko, japonai įdėmiai apžiūrinėjo, mielai ragavo.

„Tai buvo nauja patirtis ir didžiulis postūmis ne tik įmonei, tačiau ir kiekvienam joje dalyvavusiam. Šios parodos visi laukėme su didžiuliu nekantrumu, o ji praėjo akimirksniu. Dar sunku patikėti, kad tokia maža šalis kaip Lietuva, kurioje viso labo gyvena tik 3 mln. atvėrė duris į tokią šalį kaip Japonija ir jiems jau keletą metų iš eilės eksportuojame gaminius. Džiugu, kad dideli esame būtent savo išskirtiniais produktais ir galime pasiūlyti platų gaminių asortimentą“ – kalbėjo komercijos direktorė Linutė Žemaitienė.

„Mantinga“ įmonės savininko Klemenco Agento teigimu „Japonija yra labai savitos maisto kultūros šalis, kelianti itin griežtus kokybės reikalavimus. Mūsų partneriai, prieš pateikdami pirmąjį užsakymą, atlieka daug auditų įmonėje, tiria net vandens kokybę. Jiems svarbu ne tik gaminių kokybė, bet ir pati tarpusavio bendravimo kultūra, bendros verslo vertybės. Džiaugiuosi, kad mūsų įmonės gaminiai ir bendras požiūris į verslumą sutapo ir galime sėkmingai bendradarbiauti“.

Nors lietuviška virtuvė tikrai labai skiriasi nuo japoniškos, „Mantinga“ gaminami gaminiai jau prieš keletą metų padėjo rasti bendrą kalbą ir žengti pirmuosius eksporto į Japoniją žingsnius.

Žaneta Grašienė
Komunikacijos projektų vadovė
UAB "Mantinga"
+37069859088
zgrasiene@mantinga.lt

Norint naudoti pateiktą informaciją rekomenduojame susisiekti su žinutės autoriumi.