Ein Teil der Meldungen ist nur in der litauischen Sprache verfügbar

Aprangos ir tekstilės pramonės pristatymas parodose

2013-12-20

Vilniaus pramonės ir verslo asociacija, kartu su partneriais, aprangos ir tekstilės pramonės sektoriaus įmonėmis, baigė įgyvendinti Europos regioninės plėtros fondo lėšomis dalinai remiamą dviejų metų trukmės projektą „Aprangos ir tekstilės pramonės potencialo ekspansija“. Finansuojamas pagal 20007-2013 m. Ekonomikos augimo veiksmų programos 2 prioriteto „verslo produktyvumo didinimas ir aplinkos verslui gerinimas“ įgyvendinimo VP2-2.2-ŪM-01-K priemonę „Asistentas-1“. Projektui įgyvendinti buvo skirta 547 169 litų struktūrinė parama. Jo metu akcinės bendrovės „Utenos trikotažas“, „Kauno Baltija“; uždarosios akcinės bendrovės „Dana ir ko“, „Mis Bliss“, „Bonitana“, „Vikada“, „Vilaugė“, „Kvarkas“, „Decoflukx“, „Lanalita“, „Limageda“, „Modi 2“, „Argutus“, G&G Group, „Energetiksas“, „Textilis“, „Norfijos grupė“, „Jadecloud – Vilma“, „Edmundas ir partneriai“, „Plastma“, LNA, „Liningas“, „Kriaučius“, 3T-Transfers Technologie for Textile, DV Naturale Line; firma „Avelės kerai“; individualios įmonės „Marema“, „Eustilija“ dalyvavo penkiose parodose.

           Dalyviai parodas rinkosi patys, apie jas turėdami žinių, nes kai kurios įmonės jau buvo dalyvavusios anksčiau, bei paslaugų tiekėjas UAB „Autarė“ papildomai suteikė išsamią reikalingą  informaciją. Įmonės liko patenkintos, žinojo kur ir kokiu tikslu važiuoja. Pats dalyvavimas parodose  vyko sklandžiai, draugiškoje, dalykinėje aplinkoje.

           Pagal dalyvių ir paslaugų tiekėjo atsiliepimus, projektas vertinamas gerai. Aplankytos specializuotos  aprangos ir tekstilės pramonės sektoriaus parodos: Collection Premiere Moscow (CPM) – 2012; Heimtextil, Frankfurt 2013; Textillegprom, Maskva 2013; Fashion and Textile, Ryga 2013 ir Fashion Industry, St.Peterburgas 2013.

          Štai atsiliepimai apie kelias:

          CPM  – „labai solidi, prestižinė, aukšto lygio, didelė pagal užimamus plotus ir dalyvių skaičiumi iš viso pasaulio (visiems reikia Rusijos).  Pradedant Kinija, kuri yra plačiai užėmusi Rusijos rinką ir baigiant pasaulio grandu Italija, dalyvavusią su didelę, gražią, įspūdinga ekspozicija.

          Mūsų įmonė demonstravo savo moteriška ir vyriška viršutinę aprangą. Jau anksčiau turėjome šiokį tokį įdirbį, jį sustiprinime, „užsukome ratą“, bet dar negalime pasigirti, kad jau dirbame su Rusija.

           Norint pasiekti gerų rezultatų dalyvaujant tokioje parodoje, reikia labai gerai suplanuoti iš anksto kaip dirbti, atitinkamai pasiruošti, turėti stiprių vadybininkų ir tarpininkų. Į šią parodą ruošiamės važiuoti vėl“ -  IĮ „Eustilija“ savininkė Eugenija Galkauskienė.

           Heimtextil -  „Džiaugiamės dalyvavimu parodoje. Gavus paramą pavyko įdomiau įsirengti stendą bei išeksponuoti prekes. Sulaukėme klientų iš viso pasaulio ir taip pat – savo senų klientų“. Parodų organizatorius UAB „Autarė“ puikiai atliko savo darbą, informavo ir pagelbėdavo kai to reikėjo. Jei būtų galimybė, dalyvautume ir kitoje parodoje su šia programa“.  “ -  UAB Decoflux ir „Kvarkas“ direktorė Ilona Aladaitytė.                                                                            

           Fashion Industry -  „Taip – paroda gera. parodos metu pasirašytas pirmas kontraktas. Jaudinančiai šiltas, nuoširdus, pagarbus  priėmimas. Parodos metu pasirašytas pirmas kontraktas. Visos  atsivežtos prekės buvo parduotos, kadangi parodos metu buvo leidžiama prekiauti.

           Važiuotų ir ateityje. Mus tekstilės ir aprangos parodos domina ir domins toliau. Nusiteikę ir į kitas važiuoti“ -  Renata Stankūvienė, IĮ MORENA komercijos direktorė.        

           Pasibaigus parodai, dalyviams siunčiama užpildyti „Informacijos apie dalyvavimo parodoje rezultatus“ anketa. Anketavimo metu siekiama išsiaiškinti, ar parodos metu buvo įgyvendinti tokie pagrindiniai tikslai,  kaip rinkos tyrimas, savos produkcijos pristatymas, potencialių eksporto
partnerių-atstovų paieška, lietuviško kapitalo ar bendros įmonės kūrimas. Atsižvelgiant į parodos dalyvių vertinimus ir pateiktus rezultatus galima tvirtinti, jog 80% pagrindinių tikslų buvo pasiekti. Ne visi buvo galutinai įgyvendinti, nes įmonės buvo išsikėlusios ir ilgalaikius tikslus, kurie yra pasiekiami kelerių metų laikotarpyje.
          Apibendrinant dalyvių apklausą, galima teigti, kad daugumai bendrovių dalyvavimas parodose atnešė naudos, nes įmonės planuoja dalyvauti ir ateinančių metų parodose. – UAB „Auterė“ informacija.

projekto vadovas Albertas Šimkevičius,
tel./faks.: 8 5 2127553
vpva@vpva.lt

 

Norint naudoti pateiktą informaciją rekomenduojame susisiekti su žinutės autoriumi.